DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13948

Назва: Взаємодія школи і сім’ї підлітка та робота майбутнього психолога із сім’ями підлітків: точки дотику
Автори: Кобилянська, Т.
Ключові слова: освіта
школа
майбутній психолог
взаємодія
психолог
сім'я
батьки
корекційна робота
підліток
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У науково педагогічній літературі з питань взаємної роботи школи (психолога) і сім’ї (батьки, діти) використовується синонімічний ряд: «взаємодія», взаємодія школи та сім’ї підлітка», «робота психолога із сім’ями підлітків». На філософському рівні обґрунтовується, що взаємодія є процесом впливу різних об’єктів один на одного, що виявляє їх взаємну обумовленість, зміну стану, породження одним об’єктом іншого в рамках співвіднесення причин і наслідків. Цей процес здійснюється у певних рамках і має певні характеристики (дві або більше сторін взаємодії, зміст, залежний від природи його компонентів) і структуру (початок, ряд етапів, закінчення). Суб’єкти взаємодії, вступаючи у взаємні відносини, впливають один на одного і в ході цього змінюються.
Опис: Кобилянська Т. Взаємодія школи і сім’ї підлітка та робота майбутнього психолога із сім’ями підлітків: точки дотику / Т. Кобилянська // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 82-85.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13948
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
36.pdf158,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок