DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13948
|
Назва: | Взаємодія школи і сім’ї підлітка та робота майбутнього психолога із сім’ями підлітків: точки дотику |
Автори: | Кобилянська, Т. |
Ключові слова: | освіта школа майбутній психолог взаємодія психолог сім'я батьки корекційна робота підліток |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У науково педагогічній літературі з питань взаємної роботи школи (психолога) і сім’ї (батьки,
діти) використовується синонімічний ряд: «взаємодія», взаємодія школи та сім’ї підлітка», «робота
психолога із сім’ями підлітків».
На філософському рівні обґрунтовується, що взаємодія є процесом впливу різних об’єктів
один на одного, що виявляє їх взаємну обумовленість, зміну стану, породження одним об’єктом
іншого в рамках співвіднесення причин і наслідків.
Цей процес здійснюється у певних рамках і має певні характеристики (дві або більше сторін
взаємодії, зміст, залежний від природи його компонентів) і структуру (початок, ряд етапів,
закінчення). Суб’єкти взаємодії, вступаючи у взаємні відносини, впливають один на одного і в ході
цього змінюються. |
Опис: | Кобилянська Т. Взаємодія школи і сім’ї підлітка та робота
майбутнього психолога із сім’ями підлітків: точки дотику / Т. Кобилянська // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 82-85. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13948 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|