DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23808
|
Назва: | Академічна доброчесність – дієвий концепт виховання зі школи |
Автори: | Бабенко, І.В. |
Ключові слова: | академічна доброчесність виховання школа |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Процеси реформування освіти у нашій – найновішій українській – історії стали поштовхом і до впровадження принципів академічної доброчесності, до того ж – не лишень у суто науковому житті, але й у навчально-виховному процесі всіх, без винятку, рівнів освіти, як те і прописано у статті 42 «Академічна доброчесність» Закону України «Про освіту» [2]. А «Коли чесність інституціоналізована як цінність...» [7], то вона стає просто нормою життя. Та для того її треба виховувати ще зі школи, і тоді вона стає підвалинами цілком відповідальної академічної поведінки студентів, здобувачів наукових ступенів, звань. А поки що першим кроком, котрий неможливо переоцінити, в цьому аспекті стають для нас «Довідник з академічної доброчесності для школярів» [1], «Універсальний навчальний посібник з академічної доброчесності для вчителів» [6], котрими мають послуговуватися учні та вчителі. |
Опис: | Бабенко І. В. Академічна доброчесність – дієвий концепт виховання зі школи. Академічна доброчесність: практичний досвід : зб. наук. пр. / гол. ред. Л. Г. Білий. – Хмельницький : Вид-во МАУП, 2022. Вип. 3. С. 10-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23808 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|