DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13960
|
Назва: | З історії розвитку українського шкільництва: 30-50 рр. ХХ століття |
Автори: | Цигура, В. |
Ключові слова: | українське шкільництво освіта освіта України ліквідація безграмотності школа шкільна освіта історія освіти повоєнна школа середня освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | З метою виховання молодого покоління, визнаючи пріоритетність освіти як ключового
чинника соціально економічного, політичного та культурного розвитку країни, кожна держава дбає
про організацію і функціонування шкільної освіти. Цим вона закладає фундамент виробничого і
культурного прогресу суспільства. Українське шкільництво, як і процес становлення шкільної освіти
інших країн, має власну історію: від перших кроків створення шкіл у Київській Русі до організації
мережі різних типів сучасних навчальних закладів загальної середньої освіти. Українська історія, як суспільний процес, характеризується великими і частими змінами в
суспільно політичному житті, які позначилися і на розвитку освіти. Тому українське шкільництво
розвивається під впливом історичних подій, що відбувалися в Україні у різний час. |
Опис: | Цигура В.З історії розвитку українського шкільництва:
30-50 рр. ХХ століття / В. Цигура // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 107-110. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13960 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|