DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13960

Назва: З історії розвитку українського шкільництва: 30-50 рр. ХХ століття
Автори: Цигура, В.
Ключові слова: українське шкільництво
освіта
освіта України
ліквідація безграмотності
школа
шкільна освіта
історія освіти
повоєнна школа
середня освіта
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): З метою виховання молодого покоління, визнаючи пріоритетність освіти як ключового чинника соціально економічного, політичного та культурного розвитку країни, кожна держава дбає про організацію і функціонування шкільної освіти. Цим вона закладає фундамент виробничого і культурного прогресу суспільства. Українське шкільництво, як і процес становлення шкільної освіти інших країн, має власну історію: від перших кроків створення шкіл у Київській Русі до організації мережі різних типів сучасних навчальних закладів загальної середньої освіти. Українська історія, як суспільний процес, характеризується великими і частими змінами в суспільно політичному житті, які позначилися і на розвитку освіти. Тому українське шкільництво розвивається під впливом історичних подій, що відбувалися в Україні у різний час.
Опис: Цигура В.З історії розвитку українського шкільництва: 30-50 рр. ХХ століття / В. Цигура // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 107-110.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13960
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
48.pdf176,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок