DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми самооцінка

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 51 із 51
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021PSYCHOLOGICAL PECULIARITIES OF SELF-CONSCIOUSNESS DEVELOPMENT IN ADOLESCENCEMetelska, N.; Метельська, Н.Й.
2009THE SELF-ESTEEM OF A PERSONALITY IN A SELF-REGULATION SYSTEMЮдіна, Г.
2013Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомостіПасічніченко, А.В.; Атаманчук, Н.М.
2021Аналіз та профілактика девіацій у підлітковому віціБурлай, І.А.
2019Вплив методів контролю навчальних досягнень учнів на їх здоров’яБойченко, І.В.
2017Вплив оцінювального ставлення дорослих на розвиток самооцінки в обдарованої дитиниАтаманчук, Н.М.
2017Джерела навчання у процесі формування готовності майбутніх менеджерів до професійної діяльностіКобець, В.М.
2017Дидактичні умови формування самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя у вищому педагогічному навчальному закладіМамон, О.В.
2017Динаміка професійної самооцінки майбутніх фахівцівСтолярчук, О.А.
2018Емпіричне дослідження навчальної самоефективності слухачів «Університету третього віку»Гальцева, Т.О.
2021Інтелектуальна рефлексія як чинник розвитку особистості підліткаЧайкіна, Н.О.
2017Комплектування класів: психолого-педагогічні критерії та їх ефективністьХарченко, А.С.
2019Контроль як невід'ємний компонент процесу навчання майбутніх учителів початкової школиКарапузова, Н.Д.
2018Методи педагогічного стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльностіМамон, О.В.; Гальченко, Д.О.
2019Можливості веб-сервісів при реалізації операційно-виконавчого етапу технології педагогічного стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльностіМамон, О.В.
2017Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннямиКомпанович М.С.
2014Особливості розвитку уявлень про себе у обдарованих дітей близькими ріднимиАтаманчук, Н.М.
2016Особливості самооцінки обдарованих школярів шестирічного вікуАтаманчук, Н.М.
2016Особливості становлення ідентичності у підлітковому віціЯновська, Т.А.
2012Особливості тривожності дітей дошкільного вікуПасічніченко, А.В.
2020Особливості усвідомлення молодшими школярами власної компетентностіКравченко, О.Д.
2019Підготовка майбутнього диригента-хормейстера до професійної оцінної діяльностіКостенко, Л.В.; Шумська, Л.Ю.
2012Проблеми освіти в Україні: культурологічні й аксіологічні тенденціїТіщенко, О.
2017Психологічна характеристика соціальної тривожності дітей дошкільного вікуПасічніченко, А.В.; Ковалевська, Н.В.
2021Психологічне дослідження самооцінки юнаків із переважанням різних стосунків у сім’їПелих, А.В.
2018Психологічні аспекти формування здорового способу життя підлітікв-спортсменівШаповал, М.О.; Кондель, В.М.
2020Психологічні особливості лідерської поведінки студенської молоді з різним рівнем самооцінкиМирошник, О.Г.
2018Психологічні особливості міжособистісних стосунків студентської молоді з різним рівнем самооцінкиЯновська, Т.А.
2020Психологічні особливості особистості підлітків в умовах допрофільної підготовкиХарченко, А.С.
2016Психологічні особливості прояву конфліктної поведінки підлітків із різним рівнем самооцінкиЯновська, Т.А.
2010Психологічні особливості роботи з молодшими школярамиБабенко, Ю.Ф.
2020Психологічні особливості розвитку емоційно-оцінного компоненту професійної самосвідомості педагогів у процесі підвищення кваліфікаціїМетельська, Н.Й.; Седих, К.В.
2015Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового вікуЯновська, Т.А.
2021Психологічні особливості феномену дитячої сором'язливостіДемченко, Є.В.
2019Психологічні чинники толерантності студентів до академічної недоброчесностіТодорова, І.С.
2013Результати психологічного дослідження змісту емоційного компонента Я-концепції майбутніх психологівОтич, Д.Д.
2019Роль самостійної роботи у процесі формування фахово орієнтованих компетентностей студентів ЗВО УкраїниГончарова, Є.
2024Роль формувального оцінювання у формуванні адекватної самооцінки здобувачів освіти НУШБожинська, М.А.
2011Самооцінка в професійному розвитку вчителя: аналіз поняття, структури і процесу формуванняМамон, О.В.
2017Самооцінковий аспект розвитку схильності до педагогічної діяльності у шкільної молодіКалюжна, Ю.І.
2014Саморегуляційно-рефлексивний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядуванняКращенко, Ю.П.
2011Саморозвиток особистості як пріоритет мотивації індивідуалізованого учіння в освітній системі ФранціїЗязюн, Л.І.
2018Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 79121. Науковий твір "Педагогічне стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльності у процесі професійної підготовки"Шиян, Н.І.; Мамон, О.В.
2023Специфіка становлення самооцінки дітей у молодшому шкільному віціМельник, М.В.; Гончарова, Н.О.
2022Стиль сімейного виховання як чинник формування самооцінки дошкільниківРогова, А.В.
2012Стимулювання пізнавальної активності учнівМогильна, Ю.К.; Боловацька, Ю.І.
2018Структура самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителяМамон, О.В.
2021Теоретичне дослідження психологічних чинників девіантної поведінки у підлітковому віціКолотій, Ю.О.
2012Формування адекватної самооцінки майбутніх вчителівМороз, Т.В.; Лоцько, М.І.; Чмілевська, В.Г.
2009Формування вмінь самооцінки та самоконтролю у школярів під час вивчення біологіїМордань, О.І.
2017Формування професійної свідомості у майбутніх соціальних педагогівСайко, Н.О.
Відображення результатів від 1 до 51 із 51

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок