DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(72) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11842

Название: Методи педагогічного стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльності
Авторы: Мамон, О.В.
Гальченко, Д.О.
Ключевые слова: навчальна діяльність
самооцінка
стимул
педагогічне стимулювання
метод
методи педагогічного стимулювання
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті уточнено сутність поняття «педагогічного стимулювання», виділено та обґрунтовано чотири ключові групи методів педагогічного стимулювання: формування пізнавального інтересу й розвитку позитивного емоційного ставлення до самооцінки навчальної діяльності; формування обов’язку та відповідальності в навчанні; використання мотивувального впливу навчальної групи; стимулювання подолання перешкод у навчанні.
Описание: Мамон О. В. Методи педагогічного стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльності / О. В. Мамон, Д. О. Гальченко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 72. – С. 31-35.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11842
Appears in Collections:2018(72)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Mamon.pdf94,77 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback