DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(72) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11842

Назва: Методи педагогічного стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльності
Автори: Мамон, О.В.
Гальченко, Д.О.
Ключові слова: навчальна діяльність
самооцінка
стимул
педагогічне стимулювання
метод
методи педагогічного стимулювання
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті уточнено сутність поняття «педагогічного стимулювання», виділено та обґрунтовано чотири ключові групи методів педагогічного стимулювання: формування пізнавального інтересу й розвитку позитивного емоційного ставлення до самооцінки навчальної діяльності; формування обов’язку та відповідальності в навчанні; використання мотивувального впливу навчальної групи; стимулювання подолання перешкод у навчанні.
Опис: Мамон О. В. Методи педагогічного стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльності / О. В. Мамон, Д. О. Гальченко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 72. – С. 31-35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11842
Розташовується у зібраннях:2018(72)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Mamon.pdf94,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок