DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(72) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11842
|
Назва: | Методи педагогічного стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльності |
Автори: | Мамон, О.В. Гальченко, Д.О. |
Ключові слова: | навчальна діяльність самооцінка стимул педагогічне стимулювання метод методи педагогічного стимулювання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті уточнено сутність поняття «педагогічного стимулювання», виділено та обґрунтовано чотири ключові групи методів педагогічного стимулювання: формування пізнавального інтересу й розвитку позитивного емоційного ставлення до самооцінки навчальної діяльності; формування обов’язку та відповідальності в навчанні; використання мотивувального впливу навчальної групи; стимулювання подолання перешкод у навчанні. |
Опис: | Мамон О. В. Методи педагогічного стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльності / О. В. Мамон, Д. О. Гальченко // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 72. – С. 31-35. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11842 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(72)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|