DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8049

Назва: Динаміка професійної самооцінки майбутніх фахівців
Автори: Столярчук, О.А.
Ключові слова: фахове навчання
професійне становлення
майбутній фахівець
професійна самосвідомість
професійна самооцінка
самооцінка готовності до фахової діяльності
самооцінка
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито та проаналізовано результати дослідження динаміки професійної самооцінки майбутніх фахівців соціономічної сфери. Під час емпіричного дослідження з залученням майбутніх психологів, юристів і педагогів встановлено, що професійна самооцінка студентів є вагомим чинником їх фахового становлення. Виявлено тенденцію об’єктивізації самооцінки студентами професійної компетентності під час фахового навчання. Зафіксовано схильність студентів до перебільшення сформованості своїх професійних переконань і фахово значущих якостей внаслідок стихійного характеру формування цих компонентів професійної самооцінки.
Опис: Столярчук О. А. Динаміка професійної самооцінки майбутніх фахівців / О. А. Столярчук // Психологія і особистість. – 2017. – № 2 (12). – С. 292–301.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8049
Розташовується у зібраннях:2017(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Stolyarchuk.pdf377,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок