DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8049
|
Назва: | Динаміка професійної самооцінки майбутніх фахівців |
Автори: | Столярчук, О.А. |
Ключові слова: | фахове навчання професійне становлення майбутній фахівець професійна самосвідомість професійна самооцінка самооцінка готовності до фахової діяльності самооцінка |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розкрито та проаналізовано результати дослідження динаміки
професійної самооцінки майбутніх фахівців соціономічної сфери. Під час емпіричного дослідження з залученням майбутніх психологів, юристів і педагогів встановлено, що професійна самооцінка студентів є вагомим чинником їх фахового становлення. Виявлено тенденцію об’єктивізації самооцінки студентами професійної компетентності під час фахового навчання. Зафіксовано схильність студентів до перебільшення сформованості своїх професійних переконань і фахово значущих якостей внаслідок стихійного характеру формування цих компонентів професійної самооцінки. |
Опис: | Столярчук О. А. Динаміка професійної самооцінки майбутніх фахівців / О. А. Столярчук // Психологія і особистість. – 2017. – № 2 (12). – С. 292–301. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8049 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|