|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10921
|
| Назва: | Емпіричне дослідження навчальної самоефективності слухачів «Університету третього віку» |
| Автори: | Гальцева, Т.О. |
| Ключові слова: | навчальна самоефективність рефлексія самооцінка життєві смисли навчання психологічні бар’єри Університет третього віку |
| Дата публікації: | 2018 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті подано результати емпіричного дослідження навчальної самоефективності слухачів «Університету третього віку» (УТВ), що включало анкетування та діагностику за авторською методикою. У процесі дослідження визначено життєві смисли навчання літніх людей, структура самооцінки, вміння орієнтуватися в освітньому просторі, психологічні бар’єри, що заважають ефективному навчанню. |
| Опис: | Гальцева Т. О. Емпіричне дослідження навчальної самоефективності слухачів «Університету третього віку» / Т. О. Гальцева // Психологія і особистість. – 2018. – № 2 (14). – С. 70-84. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10921 |
| Розташовується у зібраннях: | 2018(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|