DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10474

Назва: Особливості тривожності дітей дошкільного віку
Автори: Пасічніченко, А.В.
Ключові слова: тривожність
дошкільник
особистість
діти дошкільного віку
діти
статус
самооцінка
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості тривожності у дітей дошкільного віку. Визначено характеристики різних рівнів прояву тривожності. Показано, що тривожність тісно пов’язана із самооцінкою, соціометричним статусом дитини та суттєво позначається на взаєминах та спілкуванні з іншими.
Опис: Пасічніченко А. В. Особливості тривожності дітей дошкільного віку / А. В. Пасічніченко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. – Харків: ХНПУ, 2012. – Випуск 49. - С. 93-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10474
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Особливості тривожності дітей дошкільного віку.pdf122,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок