DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.2 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/358
|
Назва: | Самооцінка в професійному розвитку вчителя: аналіз поняття, структури і процесу формування |
Автори: | Мамон, О.В. |
Ключові слова: | педагогічна майстерність самоорганізація самооцінка професійно-педагогічна самооцінка аспекти і структура самооцінки |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізовані різні підходи до
вивчення поняття самооцінки, виділені означення самооцінки і професійно-педагогічної самооцінки, розглянуті аспекти
і структура самооцінки, а також складові
процесу формування самооцінки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/358 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(8) Ч.2
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|