DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Кафедри >
Кафедра загальної, вікової та практичної психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5049

Назва: Особливості розвитку уявлень про себе у обдарованих дітей близькими рідними
Автори: Атаманчук, Н.М.
Ключові слова: самосвідомість
самооцінка
обдарований дошкільник
батьки
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто вплив дорослих на самосвідомість обдарованих дошкільників. Визначено, що ставлення до обдарованих дітей з боку близьких рідних суттєво впливає на становлення самооцінки обдарованих дошкільників. Емоційно-ціннісне ставлення до себе обдарованих дітей залежить від вміння правильно рефлексувати очікувану оцінку з боку ровесників – партнерів по спільній діяльності.
Опис: Атаманчук Н. М. Особливості розвитку уявлень про себе у обдарованих дітей близькими рідними / Н. М. Атаманчук // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія. Випуск сорок другий. Частина 3. – Ялта: РВНЗ "Кримський гуманітарний університет", 2014. – С.244-251.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5049
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Atamanchuk2.pdf243,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок