DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України в світлі вчення про ноосферу (2009) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11386

Назва: Формування вмінь самооцінки та самоконтролю у школярів під час вивчення біології
Автори: Мордань, О.І.
Ключові слова: формування вмінь
самооцінка
самоконтроль
школяр
вивчення біології
Дата публікації: 2009
Короткий огляд (реферат): Орієнтація України на входження в європейські інституції обумовлює потребу реформування вітчизняної системи освіти і приведення її у відповідність зі світовим стандартом. На часі актуальною залишається проблема розвитку навичок самоосвіти учнів у процесі вивчення біології. У проекті Концепції біологічної освіти у 12-річній школі вказується, що курс «Біологія» покликаний забезпечити формування прагнення до самоосвіти, самопізнання, самовдосконалення, самооцінки, самореалізації у різних видах творчої діяльності.
Опис: Мордань О. і. Формування вмінь самооцінки та самоконтролю у школярів під час вивчення біології / О. І. Мордань // Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття україни в світлі вчення про ноосферу. Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференцції. - Полтава: Астрая, 2009. – С. 232-234.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11386
Розташовується у зібраннях:Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України в світлі вчення про ноосферу (2009)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
135.pdf202,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок