DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10481

Название: Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомості
Авторы: Пасічніченко, А.В.
Атаманчук, Н.М.
Ключевые слова: дошкільник
науковий підхід
самооцінка
розвиток
самосвідомість
Issue Date: 2013
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена аналізу підходів до вивчення розвитку самооцінки на ранніх етапах онтогенезу. Виділено психологічні чинники, які забезпечують становлення самооцінки дітей дошкільного віку. Показано, що саме в дошкільників розвивається найбільш складний компонент самосвідомості – самооцінка. Яка виникає на основі знань і думок про себе.
Описание: Атамаччук Н. М. Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомості / А. В. Пасічніченко, Н. М. Атаманчук // Психологія: реальність і перспективи. – Випуск 2. – Рівне, 2013. – С. 33-36.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10481
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Аналіз наукових підходів.pdf212,51 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback