DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10481
|
Назва: | Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомості |
Автори: | Пасічніченко, А.В. Атаманчук, Н.М. |
Ключові слова: | дошкільник науковий підхід самооцінка розвиток самосвідомість |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу підходів до вивчення розвитку самооцінки на ранніх етапах онтогенезу. Виділено психологічні чинники, які забезпечують становлення самооцінки дітей дошкільного віку.
Показано, що саме в дошкільників розвивається найбільш складний компонент самосвідомості – самооцінка.
Яка виникає на основі знань і думок про себе. |
Опис: | Атамаччук Н. М. Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомості / А. В. Пасічніченко, Н. М. Атаманчук // Психологія: реальність і перспективи. – Випуск 2. – Рівне, 2013. – С. 33-36. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10481 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|