DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10481
|
Название: | Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомості |
Авторы: | Пасічніченко, А.В. Атаманчук, Н.М. |
Ключевые слова: | дошкільник науковий підхід самооцінка розвиток самосвідомість |
Issue Date: | 2013 |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена аналізу підходів до вивчення розвитку самооцінки на ранніх етапах онтогенезу. Виділено психологічні чинники, які забезпечують становлення самооцінки дітей дошкільного віку.
Показано, що саме в дошкільників розвивається найбільш складний компонент самосвідомості – самооцінка.
Яка виникає на основі знань і думок про себе. |
Описание: | Атамаччук Н. М. Аналіз наукових підходів до вивчення розвитку самооцінки дошкільника як основного компоненту в структурі самосвідомості / А. В. Пасічніченко, Н. М. Атаманчук // Психологія: реальність і перспективи. – Випуск 2. – Рівне, 2013. – С. 33-36. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10481 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|