DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(71) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10125

Назва: Структура самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя
Автори: Мамон, О.В.
Ключові слова: навчальна діяльність
самооцінка
самоконтроль
самооцінка навчальної діяльності
навчальна діяльність
майбутній вчитель
структура самооцінки навчальної діяльності
компоненти самооцінки навчальної діяльності
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті виявлено та обґрунтовано структуру самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя в єдності її компонентів: когнітивного, мотиваційного, діяльнісного, результативного і рефлексивного. З’ясовано місце самооцінки навчальної діяльності у структурі самосвідомості і загальної самооцінки.
Опис: Мамон О. В. Структура самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя / О. В. Мамон // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 71. – С. 65-69.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10125
Розташовується у зібраннях:2018(71)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Mamon.pdf96,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок