DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(71) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10125
|
Назва: | Структура самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя |
Автори: | Мамон, О.В. |
Ключові слова: | навчальна діяльність самооцінка самоконтроль самооцінка навчальної діяльності навчальна діяльність майбутній вчитель структура самооцінки навчальної діяльності компоненти самооцінки навчальної діяльності |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті виявлено та обґрунтовано структуру самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя в єдності її компонентів: когнітивного, мотиваційного, діяльнісного, результативного і рефлексивного. З’ясовано місце самооцінки навчальної діяльності у структурі самосвідомості і загальної самооцінки. |
Опис: | Мамон О. В. Структура самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя / О. В. Мамон // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 71. – С. 65-69. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10125 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(71)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|