DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2019(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13412
|
Назва: | Психологічні чинники толерантності студентів до академічної недоброчесності |
Автори: | Тодорова, І.С. |
Ключові слова: | вища освіта списування плагіат академічна доброчесність толерантність до недоброчесності самооцінка рівень домагань |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Проведено аналіз стану висвітлення проблеми академічної доброчесності в психолого-педагогічній літературі. Узагальнені зовнішні та внутрішні чинники вибору студентами моделі прийнятної етичної поведінки в закладі вищої освіти. Представлено результати емпіричного дослідження ставлення студентів до ключових проявів недоброчесності в навчанні. За авторською анкетою означено три рівні толерантності студентів до академічної недоброчесності. Зроблена спроба емпіричним шляхом виявити зв’язок між рівнем домагань, самооцінкою студентів та рівнем їх толерантності до академічної недоброчесності. |
Опис: | Тодорова І. С. Психологічні чинники толерантності студентів до академічної недоброчесності / І. С. Тодорова // Психологія і особистість : наук. журнал / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2019. – Вип. 2 (16). – С. 116-131. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13412 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|