DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(19) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12516

Назва: Можливості веб-сервісів при реалізації операційно-виконавчого етапу технології педагогічного стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльності
Автори: Мамон, О.В.
Ключові слова: самооцінка
педагогічне стимулювання
технологія
інформаційно-комунікаційні технології
Веб-сервіси
майбутній вчитель
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається процес використання інформаційно-комунікаційних технологій у рамках реалізації технології педагогічного стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльності. Здійснюється аналіз основних можливостей Веб-сервісів, що використовуються на операційно-виконавчому етапі зазначеної технології. Наведено приклади використання деяких Веб-сервісів при покроковій реалізації дій, спрямованих на формування самооцінних умінь у майбутніх учителів: ознайомлення студентів з еталонами і критеріями оцінювання, залучення їх до індивідуального і колективного оцінювання завдань, аргументація самооцінки навчальної діяльності, робота у складі групи з колективного вироблення критеріїв оцінки, обговорення результатів виконаного навчального завдання та розв’язування професійних ситуацій.
Опис: Мамон О. В. Можливості веб-сервісів при реалізації операційно-виконавчого етапу технології педагогічного стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльності / О. В. Мамон // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 19. – C. 155-165.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12516
Розташовується у зібраннях:2019(19)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Mamon.pdf429,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок