DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8032

Назва: Комплектування класів: психолого-педагогічні критерії та їх ефективність
Автори: Харченко, А.С.
Ключові слова: клас
старшокласники
особистість
самооцінка
підходи до навчання
комплектація класів
профільне навчання
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки одним із пріоритетних завдань визначає створення умов для диференціації навчання учнів у загальній середній школі, посилення їхньої професійної орієнтації та допрофільної підготовки, забезпечення профільного навчання й індивідуальної освітньої траєкторії розвитку. Тому актуальними залишається питання, що просвічені психологічним аспектам профільної диференціації навчання.
Опис: Харченко А. С. Комплектування класів: психолого-педагогічні критерії та їх ефективність / А. С. Харченко // Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція. Зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. семінару з міжнар. участю (м. Полтава, 23 березня 2017 р.) [Електронний ресурс] / ред. колегія: С.Д. Максименко, М.І. Степаненко, С.М. Шевчук, Н.В. Сулаєва, К.В. Седих, В.Ф. Моргун (відп. за випуск). – Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2017. –С. 302-305.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8032
Розташовується у зібраннях:Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
58.pdf314,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок