DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8032
|
Назва: | Комплектування класів: психолого-педагогічні критерії та їх ефективність |
Автори: | Харченко, А.С. |
Ключові слова: | клас старшокласники особистість самооцінка підходи до навчання комплектація класів профільне навчання |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки одним із пріоритетних завдань визначає створення умов для диференціації навчання учнів у загальній середній школі, посилення
їхньої професійної орієнтації та допрофільної підготовки, забезпечення профільного навчання й індивідуальної освітньої траєкторії розвитку. Тому актуальними залишається питання, що
просвічені психологічним аспектам профільної диференціації навчання. |
Опис: | Харченко А. С. Комплектування класів: психолого-педагогічні критерії та їх ефективність / А. С. Харченко // Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція. Зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ.
семінару з міжнар. участю (м. Полтава, 23 березня 2017 р.) [Електронний ресурс] / ред. колегія: С.Д. Максименко, М.І. Степаненко, С.М. Шевчук, Н.В. Сулаєва, К.В. Седих, В.Ф. Моргун (відп. за випуск). – Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2017. –С. 302-305. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8032 |
Розташовується у зібраннях: | Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|