DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11451
|
Назва: | Джерела навчання у процесі формування готовності майбутніх менеджерів до професійної діяльності |
Автори: | Кобець, В.М. |
Ключові слова: | готовність до професійної діяльності формування самоефективність досвід переконання поведінка емоції самооцінка |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто сутність поняття «готовність до професійної діяльності» та підходи до вивчення цієї проблеми різними авторами. Запропоновано використовувати поняття «самоефективність» як самооцінну характеристику готовності майбутніх менеджерів до професійної діяльності. Розкрито зміст цього поняття, введеного А. Бандурою. Виділені фактори, що є джерелами навчання, за допомогою яких можна формувати і розвивати самоефективність, а отже, бажані для використання при формуванні готовності до професійної діяльності. |
Опис: | Кобець В. М. Джерела навчання у процесі формування готовності майбутніх менеджерів до професійної діяльності / В. М. Кобець // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 135-140. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11451 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|