DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(68) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8491

Название: Дидактичні умови формування самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі
Авторы: Мамон, О.В.
Ключевые слова: самооцінка
самоконтроль
педагогічне стимулювання
умова
дидактична умова
освітнє середовище
розвивально-дидактичне освітнє середовище
Issue Date: 2017
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Виявлено та обґрунтовано дидактичні умови формування самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя. Детально охарактеризовано першу дидактичну умову (створення розвивально-дидактичного освітнього середовища). Виокремлено групи організаційних (зовнішніх) і психолого-дидактичних (внутрішніх) умов.
Описание: Мамон О. В. Дидактичні умови формування самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі / О. В. Мамон // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 68. – С. 45-51.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8491
Appears in Collections:2017(68)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Mamon.pdf192,46 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback