DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(68) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8491
|
Назва: | Дидактичні умови формування самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі |
Автори: | Мамон, О.В. |
Ключові слова: | самооцінка самоконтроль педагогічне стимулювання умова дидактична умова освітнє середовище розвивально-дидактичне освітнє середовище |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Виявлено та обґрунтовано дидактичні умови формування самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя. Детально охарактеризовано першу дидактичну умову (створення розвивально-дидактичного освітнього середовища). Виокремлено групи організаційних (зовнішніх) і психолого-дидактичних (внутрішніх) умов. |
Опис: | Мамон О. В. Дидактичні умови формування самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі / О. В. Мамон // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 68. – С. 45-51. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8491 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(68)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|