DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(68) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8491

Назва: Дидактичні умови формування самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі
Автори: Мамон, О.В.
Ключові слова: самооцінка
самоконтроль
педагогічне стимулювання
умова
дидактична умова
освітнє середовище
розвивально-дидактичне освітнє середовище
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Виявлено та обґрунтовано дидактичні умови формування самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя. Детально охарактеризовано першу дидактичну умову (створення розвивально-дидактичного освітнього середовища). Виокремлено групи організаційних (зовнішніх) і психолого-дидактичних (внутрішніх) умов.
Опис: Мамон О. В. Дидактичні умови формування самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі / О. В. Мамон // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 68. – С. 45-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8491
Розташовується у зібраннях:2017(68)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Mamon.pdf192,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок