DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(68) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8491
|
Название: | Дидактичні умови формування самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі |
Авторы: | Мамон, О.В. |
Ключевые слова: | самооцінка самоконтроль педагогічне стимулювання умова дидактична умова освітнє середовище розвивально-дидактичне освітнє середовище |
Issue Date: | 2017 |
Издатель: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Краткий осмотр (реферат): | Виявлено та обґрунтовано дидактичні умови формування самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя. Детально охарактеризовано першу дидактичну умову (створення розвивально-дидактичного освітнього середовища). Виокремлено групи організаційних (зовнішніх) і психолого-дидактичних (внутрішніх) умов. |
Описание: | Мамон О. В. Дидактичні умови формування самооцінки навчальної діяльності майбутнього вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі / О. В. Мамон // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 68. – С. 45-51. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8491 |
Appears in Collections: | 2017(68)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|