DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15076
|
Название: | Особливості усвідомлення молодшими школярами власної компетентності |
Авторы: | Кравченко, О.Д. |
Ключевые слова: | компетентність молодший школяр освітній процес дослідження компетентності сфери компетентності самооцінка |
Issue Date: | 2020 |
Краткий осмотр (реферат): | Реформування освітнього процесу початкової школи, визначене
Державним стандартом початкової освіти, актуалізує дослідження
психологічних умов та механізмів компетентнісного розвитку молодших
школярів, здатних до успішної соціалізації, подальшого саморозвитку і
самореалізації в умовах сучасного суспільства (Балл Г., Бех І., Бібік Н.,
Драговоз О., Зімняя І., Лейчук Р., Пометун О., Приходько Ю., Савченко О.,
Ткач Т., Хуторський А. та ін.).
У найбільш узагальненому вигляді компетентність, на нашу думку,
постає як діяльнісно зумовлена інтегральна якість особистості, що результує в
собі інтеріоризований особистістю соціальний досвід, який відповідає певній
системі суспільних відносин і забезпечує можливості ефективного вирішення
задач вікового розвитку, на основі розуміння і прийняття себе як суб’єкту цього
розвитку. |
Описание: | Кравченко О. Д. Особливості усвідомлення молодшими школярами власної компетентності / О. Д. Кравченко // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 67-70. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15076 |
Appears in Collections: | Психологічні координати розвитку особистості: реалії і перспективи (2020)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|