DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14625
|
Назва: | Вплив методів контролю навчальних досягнень учнів на їх здоров’я |
Автори: | Бойченко, І.В. |
Ключові слова: | контроль учень самоконтроль самооцінка самостійність етапи формування самоконтролю здоров'я методи контролю |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються різноманітні підходи до визначення
сутності самоконтролю. Обґрунтовано необхідність формування самоконтролю в
процесі підготовки фахівців у закладах професійно-технічної освіти. Сформульовано
значення і необхідність самоконтролю, позначено його види і функції. Перераховано
структурні елементи самоконтролю. Розглянуто етапи формування самоконтролю.
Вказана роль викладача на кожному етапі. |
Опис: | Бойченко І. В. Вплив методів контролю навчальних досягнень учнів на їх
здоров’я / І. В. Бойченко // Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика : збірник наук. праць Всеук. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітньому Дню цивільної оборони та Всесвітньому Дню охорони праці. (Полтава, 25–26 квітня 2019 р.) / упоряд., і ред.: В. П. Титаренко, А. М. Хлопов. – Полтава : ПНПУ, 2019. – С. 309-314. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14625 |
Розташовується у зібраннях: | Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|