DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Кафедри >
Кафедра загальної, вікової та практичної психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6314

Назва: Особливості самооцінки обдарованих школярів шестирічного віку
Автори: Атаманчук, Н.М.
Ключові слова: самооцінка
обдарованість
діти
школярі
обдаровані діти
Я-концепція
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Характер особистісних проблем обдарованої дитини багато в чому визначається особливостями її самооцінки. Відомо, що пізнання людиною самої себе пов’язано з пізнанням інших людей. Самооцінка складається у процесі діяльності дитини в системі взаємовідносин з іншими людьми. Б.Г. Ананьєв зазначає, що самооцінка свідомої діяльності дітей формується на основі оцінки дорослих. Ми вважаємо,саме ця ситуація відіграє вирішальну роль у формуванні самооцінки і загалом Я – концепції обдарованої дитини.
Опис: Атаманчук Н. М. Особливості самооцінки обдарованих школярів шестирічного віку // Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості: колективна монографія; [за ред. В. Ф. Моргуна, Л. В. Герасименко, Р. М. Білоус]. – Кременчук: КрНУ імені Михайла Остроградського, 2016. – С. 219-233.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6314
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Osoblivosti.pdf198,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок