DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6314
|
Назва: | Особливості самооцінки обдарованих школярів шестирічного віку |
Автори: | Атаманчук, Н.М. |
Ключові слова: | самооцінка обдарованість діти школярі обдаровані діти Я-концепція |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Характер особистісних проблем обдарованої дитини багато в чому визначається особливостями її самооцінки. Відомо, що пізнання людиною самої себе пов’язано з пізнанням інших людей. Самооцінка складається у процесі діяльності дитини в системі взаємовідносин з іншими людьми. Б.Г. Ананьєв зазначає, що самооцінка свідомої діяльності дітей формується на основі оцінки дорослих. Ми вважаємо,саме ця ситуація відіграє вирішальну роль у формуванні самооцінки і загалом Я – концепції обдарованої дитини. |
Опис: | Атаманчук Н. М. Особливості самооцінки обдарованих школярів шестирічного віку // Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості: колективна монографія; [за ред. В. Ф. Моргуна, Л. В. Герасименко, Р. М. Білоус]. – Кременчук: КрНУ імені Михайла Остроградського, 2016. – С. 219-233. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6314 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|