DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8635
|
Назва: | Формування адекватної самооцінки майбутніх вчителів |
Автори: | Мороз, Т.В. Лоцько, М.І. Чмілевська, В.Г. |
Ключові слова: | самооцінка самооцінка вчителя майбутній вчитель Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Самооцінка в процесі формування професійно-значущих якостей вчителя грає виключно важливу роль. Без самооцінки важно або навіть зовсім неможливо самовизначитися в житті. Адекватна самооцінка передбачає критичне ставлення до себе, постійне примірювання своїх можливостей до вимог, які висуває життя, вміння самостійно ставити перед собою цілі, які можуть бути досягнені, суворо оцінювати хід своїх думок, їх результатів, старанно перевірити здогадки, які висуваються, вдумливо зважити всі докази «за» і «проти», відмовитися від гіпотез та версій, які не виправдалися. |
Опис: | Мороз Т. В. Формування адекватної самооцінки майбутніх вчителів / Т. В. Мороз, М. І. Лоцько, В. Г. Чмілевська // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 159-160. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8635 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|