DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2013(5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2575

Назва: Результати психологічного дослідження змісту емоційного компонента Я-концепції майбутніх психологів
Автори: Отич, Д.Д.
Ключові слова: Я-концепція
майбутній психолог
самооцінка
самоставлення
копінг-ресурс
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати констатувального психологічного експерименту з дослідження змісту емоційного компонента Я-кощепцїі студентів психологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів. На основі застосування псиході агностичних методик автором виявлено висоту й адекватність самооцінки майбутніх психологів та здійснено психологічну характеристику їхнього самоставлення на рівнях глобального самоставлення; самоставлення, що охоплює самоповагу, аутосимпатію, самоінтерес та очікуване ставлення інших, а також самоставлення на рівні готовності до конкретних дій стосовно власного «Я».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2575
Розташовується у зібраннях:2013(5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Otych.pdf129,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок