DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми навчання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 80 із 354
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Artificial Intelligence in Solving Educational ProblemsSkrynnyk, O.; Lyeonov, S.; Lenska, S.; Litvinchuk, S.; Galaieva, L.; Radkevych, O.; Ленська, С.В.
2011DISTANCE LEARNING IN THE WORLD AND ITS PERSPECTIVES IN UKRAINEДереча, М.
2018«E, T, ET; I, N, IN; B, A, BA» і не тільки: (шкільна освіта у сприйнятті італійців XIV-XV ст.)Кушнарьова, М.
2019EDUCATION, INNOVATION AND GEOGRAPHYZamanova, N.
2023FEATURES OF PERSONALITY-CENTERED LEARNING TECHNOLOGIESLysenko, T.; Demianenko, O.; Tsyna, V.; Tsyna, A.; Tsurkan, M.; Цина, В.І.; Цина, А.Ю.
2022Forms of Organization of the Educational Process in Humanitarian Higher Educational Institutions of Ukraine (The Second Half of The XIX – Early XX Century)Levytsʹka, N.; Petrenko, L.; Петренко, І.М.
2018IMPLEMENTATION OF THE IDEA OF POLYTECHNIC EDUCATION AS INNOVATIVE DIRECTION OF SCHOOL EDUCATION DEVELOPMENT IN UKRAINEСеменовська, Л.А.
2021Jak uczy się student pedagogiki?Karowicz, A.
2019NUTZUNG DER HANDLUNGS- UND PRODUKTIONSORIENTIERUNG IM INKLUSIVEN LERNPROZESSBabenko, N.
2016«Prometheus» і «FutureLearn»: навчання он-лайн як засіб безперервної освітиБілик, О.М.
2022Realization of the "Care in Education" concept in relations with children and teaching staff during the implementation of the "Writing for inclusion" projectKohut, I.; CertInI, R.; Когут, І.В.
2020STEM-орієнтований підхід до навчання у підготовці майбутніх учителів природничих наукОніпко, В.В.
2024STEM-освіта: від нової української школи до університетуПетренко, Л.; Петренко, Р.
2020Students’ Humanistic Position Formation in the Educational ProcessЛебедик, Л.В.; Shara, S.; Shara, L.; Kalinichenko, I.; Lebedyk, L.; Olifira, L.
2019The pecifics of teaching Ballroom and Social dancing to adultsShcherban, M.
2019The role of project education technologies in professional development of future speech patologistsKononova, M.; Кононова, М.М.
2023Адаптація внутрішньо переміщених осіб до університетського середовища засобами студентського самоврядуванняКорольов, В.В.
2020Адаптація студентів-першокурсників до навчання у закладах вищої освіти за допомогою психологічних арт-практикАтаманчук, Н.М.
2013Адаптація студентів до навчання у вищих навчальних закладахБуняк, Н.А.
2011Адаптація студентів першого курсу до кредитно-модульної системи навчанняАтаманчук, Н.М.
2013Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами оцінюванняБіляковська, О.О.
2014Активні методи навчання у вищому навчальному закладіДяченко-Богун, М.М.
2021Актуалізація ідеї політехнізму: освітні виклики ХХІ століттяСеменовська, Л.А.; Кікто, С.М.
2017Актуальність проблемно-пошукового виду навчання у сучасних загальноосвітніх навчальних закладахКропліс, Б.
2019Альтернативна школа-як одна із основних нових моделей розвитку сучасного навчання дітейБерегова, З.
2019Аналіз основних дефініцій проблеми навчання дітей з особливими освітніми потребамиКобобел, А.Є.
2014Антропоцентрична сутність ідеї політехнізму в умовах інформаційно-технологічного суспільстваСеменовська, Л.А.
2020Безпека життєдіяльності – важливий аспект навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладіЯкимова, І.Ф.
2017Велична постать європейської педагогіки: іспанський наставник і гуманіст Х.Л. Вівес (1492-1540 роки)Год, Б.В.; Год, Н.В.
2023Визначення ідіостилю письменника як засіб навчання сучасної української мовиСтиркіна, Ю.С.
2020Визначення підходів до навчання школярів основам безпеки життєдіяльностіАлексєєва, Н.Ф.
2021Використання технологій розвитку критичного мислення при вивченні біологіїКазачанська, О.П.; Казачанська, І.М.
2024Використання засобів мистецтва на навчальних заняттях з майбутніми соціальними працівникамиСабат, Н.І.; Сабат, Н.В.
2020Використання інтерактивних технологій в освітньому просторі НУШКряквіна, Л.В.; Гібалова, Н.В.
2022Використання інтерактивних технологій навчання як засіб активізації пізнавального інтересу до вивчення хіміїДорошенко, Є.В.
2021Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітіЧернявський, А.А.
2020Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках трудового навчанняТеремецька, А.С.
2021Використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні дисципліни «Хімія (за професійним спрямуванням)»Титаренко, О.О.
2023Використання компетентнісного підходу до оцінювання результатів навчання учнів з хіміїПоцяпун, В.В.; Криворучко, А.В.
2018Використання основних ідей В.О. Сухомлинського в системі підготовки учителя сучасної школиКравченко, І.В.; Масло, Ю.
2020Використання сучасних інформаційних технологій для підготовки фахівців професійної освітиКнязєва, О.О.
2015Вимоги до здійснення педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчанняКарапузова, І.В.
2025Вимоги до фізкультурно-оздоровчих технологій в умовах здоров’язбережувального освітнього просторуСавлучинський, В.
2020Вимоги до формування інформаційного освітнього середовища з позицій збереження здоров’я студентівЦись, О.О.; Колісник, Д.В.
2020Випробування часом: від концепції до реальної практики навчання в дистанційному виміріСпірякова, С.В.; Токміленко, О.В.; Балюк, В.П.
2020Виховання національної свідомості майбутніх кравців засобами проблемно-проектної технології навчанняПолішко, Ю.С.
2011Виховання як соціальний процес: особливості сучасних трансформаційних змінСухомлинська, О.В.
2015Відкриття нового у відомому при вивченні засобів виразності композиції виробуРукасова, С.О.
2020Візуалізація дидактичних елементів як сучасна стратегія навчанняОнищенко, С.В.
2022Віртуальна дошка як один із засобів дистанційного навчання хіміїТристан, Д.В.
2013Вітагенні технології компетентнісного навчання в процесі викладання природничих дисциплінЮрченко, Л.В.; Шаповал, А.В.
2015Вітчизняні та зарубіжні теорії інтенсивного навчання дорослихСтрельніков, В.Ю.
2023Внесок Г.С. Костюка в розвиток ідей диференціації навчання школярівХарченко, А.С.; Гончарова, Н.О.
2012Вплив діяльноcті видатних українських педагогів на формування організаторсько-педагогічної концепції Я.Ф. ЧепігиКравчун, Н.П.
2020Врахування індивідуальних особливостей дітей дошкільного віку з різними типами нервової системи у процесі навчання, виховання та розвиткуГришко, О.І.; Клевака, Л.П.
2018Генетика специфічного розладу навчанняПомогайбо, В.М.; Березан, О.І.; Петрушов, А.В.
2009Герменевтичні процедури в системі вищої освітиДротянко, Л.Г.
2008Гіпотеза у структурі дослідницького методу навчанняНізовцев, А.В.
2008Гуманітаризація навчання як проблема педагогічної майстерності спеціалістаКуцериб, Т.П.
2025Гуманітаристика в міжкультурній взаємодії: важливість навчання іноземномовного академічного дискурсуЧерчата, Л.М.
2008Деякі аспекти впровадження інформаційних комп’ютерних технологій в процес навчання хіміїКармазіна, І.; Магда, В.І.
2008Деякі аспекти впровадження кредитно-модульної системи організації навчання на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології УМСАПолянська, В.П.
2020Деякі загальні підходи до покращення роботи з учнямиТкаченко, О.В.; Соколенко, В.М.
2015Дидактичні аспекти організації самостійної роботи студентів педагогічного університету в умовах реформування вищої школиКравченко, І.В.; Удовиченко, Н.В.
2022Дидактичні умови застосування технологій змішаного навчання на уроках математикиКаун, В.В.
2023Дистанційна та змішана форма навчання проєктуванню на уроках «Технології»Дебре, О.С.
2021Диференціація навчання на уроках біології в 7 класіПархомчук, І.О.; Грицай, Н.Б.
2010Діалогічні завдання в загальноосвітніх навчальних закладах Великої БританіїРоманко, І.
2024До питання про навчання грі на музичному інструменті (бандурі) в умовах воєнного часуФіліпова, О.
2016Досвід застосування методів інтерактивного навчання при викладанні клінічної фармакологіїКапустянська, А.А.; Моісєєва, Н.В.; Вахненко, А.В.; Островська, Г.Ю.; Власова, О.В.
2013Досвід і знання у антропокультурному бутті людиниКравченко, П.А.
2014Дослідження розвитку спеціальної компетентності магістрів військово-соціального управлінняОлійник, Л.В.
2020Драматична творчість як засіб навчання майбутніх учителів початкових класів створювати дидактичну ігрову реальністьЛещенко, М.; Хімчук, Л.
2019Евристичні та творчі методи проектування у процесі вивчення основ проектування і моделюванняНагорна, Н.О.
2019Екранізація на уроці: проблеми інтерпретаціїЛисенко, Л.І.
2011Експериментальна перевірка ефективності англомовної компетенції в діалогічному мовленні студентів-митниківМетьолкіна, О.М.
2024Емоційна стабільність учнів як показник успішного використання методів Макаренка у навчальному процесіДяченко-Богун, М.М.; Гомля, Л.М.
2022Етична компетентність-базова складова професійності педагогаКучай, Т.П.; Кучай, О.В.; Рокосовик, Н.В.; Зорочкіна, Т.С.
2008Ефективність використання ігрових методів навчання на уроках хіміїМуратова, К.В.
2024Ефективність використання інтерактивних методів навчання в педагогічній практиціМальченко, В.
Відображення результатів від 1 до 80 із 354
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок