|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми навчання
Відображення результатів від 1 до 80 із 354
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2022 | Artificial Intelligence in Solving Educational Problems | Skrynnyk, O.; Lyeonov, S.; Lenska, S.; Litvinchuk, S.; Galaieva, L.; Radkevych, O.; Ленська, С.В. |
2011 | DISTANCE LEARNING IN THE WORLD AND ITS PERSPECTIVES IN UKRAINE | Дереча, М. |
2018 | «E, T, ET; I, N, IN; B, A, BA» і не тільки: (шкільна освіта у сприйнятті італійців XIV-XV ст.) | Кушнарьова, М. |
2019 | EDUCATION, INNOVATION AND GEOGRAPHY | Zamanova, N. |
2023 | FEATURES OF PERSONALITY-CENTERED LEARNING TECHNOLOGIES | Lysenko, T.; Demianenko, O.; Tsyna, V.; Tsyna, A.; Tsurkan, M.; Цина, В.І.; Цина, А.Ю. |
2022 | Forms of Organization of the Educational Process in Humanitarian Higher Educational Institutions of Ukraine (The Second Half of The XIX – Early XX Century) | Levytsʹka, N.; Petrenko, L.; Петренко, І.М. |
2018 | IMPLEMENTATION OF THE IDEA OF POLYTECHNIC EDUCATION AS INNOVATIVE DIRECTION OF SCHOOL EDUCATION DEVELOPMENT IN UKRAINE | Семеновська, Л.А. |
2021 | Jak uczy się student pedagogiki? | Karowicz, A. |
2019 | NUTZUNG DER HANDLUNGS- UND PRODUKTIONSORIENTIERUNG IM INKLUSIVEN LERNPROZESS | Babenko, N. |
2016 | «Prometheus» і «FutureLearn»: навчання он-лайн як засіб безперервної освіти | Білик, О.М. |
2022 | Realization of the "Care in Education" concept in relations with children and teaching staff during the implementation of the "Writing for inclusion" project | Kohut, I.; CertInI, R.; Когут, І.В. |
2020 | STEM-орієнтований підхід до навчання у підготовці майбутніх учителів природничих наук | Оніпко, В.В. |
2024 | STEM-освіта: від нової української школи до університету | Петренко, Л.; Петренко, Р. |
2020 | Students’ Humanistic Position Formation in the Educational Process | Лебедик, Л.В.; Shara, S.; Shara, L.; Kalinichenko, I.; Lebedyk, L.; Olifira, L. |
2019 | The pecifics of teaching Ballroom and Social dancing to adults | Shcherban, M. |
2019 | The role of project education technologies in professional development of future speech patologists | Kononova, M.; Кононова, М.М. |
2023 | Адаптація внутрішньо переміщених осіб до університетського середовища засобами студентського самоврядування | Корольов, В.В. |
2020 | Адаптація студентів-першокурсників до навчання у закладах вищої освіти за допомогою психологічних арт-практик | Атаманчук, Н.М. |
2013 | Адаптація студентів до навчання у вищих навчальних закладах | Буняк, Н.А. |
2011 | Адаптація студентів першого курсу до кредитно-модульної системи навчання | Атаманчук, Н.М. |
2013 | Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами оцінювання | Біляковська, О.О. |
2014 | Активні методи навчання у вищому навчальному закладі | Дяченко-Богун, М.М. |
2021 | Актуалізація ідеї політехнізму: освітні виклики ХХІ століття | Семеновська, Л.А.; Кікто, С.М. |
2017 | Актуальність проблемно-пошукового виду навчання у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах | Кропліс, Б. |
2019 | Альтернативна школа-як одна із основних нових моделей розвитку сучасного навчання дітей | Берегова, З. |
2019 | Аналіз основних дефініцій проблеми навчання дітей з особливими освітніми потребами | Кобобел, А.Є. |
2014 | Антропоцентрична сутність ідеї політехнізму в умовах інформаційно-технологічного суспільства | Семеновська, Л.А. |
2020 | Безпека життєдіяльності – важливий аспект навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі | Якимова, І.Ф. |
2017 | Велична постать європейської педагогіки: іспанський наставник і гуманіст Х.Л. Вівес (1492-1540 роки) | Год, Б.В.; Год, Н.В. |
2023 | Визначення ідіостилю письменника як засіб навчання сучасної української мови | Стиркіна, Ю.С. |
2020 | Визначення підходів до навчання школярів основам безпеки життєдіяльності | Алексєєва, Н.Ф. |
2021 | Використання технологій розвитку критичного мислення при вивченні біології | Казачанська, О.П.; Казачанська, І.М. |
2024 | Використання засобів мистецтва на навчальних заняттях з майбутніми соціальними працівниками | Сабат, Н.І.; Сабат, Н.В. |
2020 | Використання інтерактивних технологій в освітньому просторі НУШ | Кряквіна, Л.В.; Гібалова, Н.В. |
2022 | Використання інтерактивних технологій навчання як засіб активізації пізнавального інтересу до вивчення хімії | Дорошенко, Є.В. |
2021 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті | Чернявський, А.А. |
2020 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках трудового навчання | Теремецька, А.С. |
2021 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні дисципліни «Хімія (за професійним спрямуванням)» | Титаренко, О.О. |
2023 | Використання компетентнісного підходу до оцінювання результатів навчання учнів з хімії | Поцяпун, В.В.; Криворучко, А.В. |
2018 | Використання основних ідей В.О. Сухомлинського в системі підготовки учителя сучасної школи | Кравченко, І.В.; Масло, Ю. |
2020 | Використання сучасних інформаційних технологій для підготовки фахівців професійної освіти | Князєва, О.О. |
2015 | Вимоги до здійснення педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання | Карапузова, І.В. |
2025 | Вимоги до фізкультурно-оздоровчих технологій в умовах здоров’язбережувального освітнього простору | Савлучинський, В. |
2020 | Вимоги до формування інформаційного освітнього середовища з позицій збереження здоров’я студентів | Цись, О.О.; Колісник, Д.В. |
2020 | Випробування часом: від концепції до реальної практики навчання в дистанційному вимірі | Спірякова, С.В.; Токміленко, О.В.; Балюк, В.П. |
2020 | Виховання національної свідомості майбутніх кравців засобами проблемно-проектної технології навчання | Полішко, Ю.С. |
2011 | Виховання як соціальний процес: особливості сучасних трансформаційних змін | Сухомлинська, О.В. |
2015 | Відкриття нового у відомому при вивченні засобів виразності композиції виробу | Рукасова, С.О. |
2020 | Візуалізація дидактичних елементів як сучасна стратегія навчання | Онищенко, С.В. |
2022 | Віртуальна дошка як один із засобів дистанційного навчання хімії | Тристан, Д.В. |
2013 | Вітагенні технології компетентнісного навчання в процесі викладання природничих дисциплін | Юрченко, Л.В.; Шаповал, А.В. |
2015 | Вітчизняні та зарубіжні теорії інтенсивного навчання дорослих | Стрельніков, В.Ю. |
2023 | Внесок Г.С. Костюка в розвиток ідей диференціації навчання школярів | Харченко, А.С.; Гончарова, Н.О. |
2012 | Вплив діяльноcті видатних українських педагогів на формування організаторсько-педагогічної концепції Я.Ф. Чепіги | Кравчун, Н.П. |
2020 | Врахування індивідуальних особливостей дітей дошкільного віку з різними типами нервової системи у процесі навчання, виховання та розвитку | Гришко, О.І.; Клевака, Л.П. |
2018 | Генетика специфічного розладу навчання | Помогайбо, В.М.; Березан, О.І.; Петрушов, А.В. |
2009 | Герменевтичні процедури в системі вищої освіти | Дротянко, Л.Г. |
2008 | Гіпотеза у структурі дослідницького методу навчання | Нізовцев, А.В. |
2008 | Гуманітаризація навчання як проблема педагогічної майстерності спеціаліста | Куцериб, Т.П. |
2025 | Гуманітаристика в міжкультурній взаємодії: важливість навчання іноземномовного академічного дискурсу | Черчата, Л.М. |
2008 | Деякі аспекти впровадження інформаційних комп’ютерних технологій в процес навчання хімії | Кармазіна, І.; Магда, В.І. |
2008 | Деякі аспекти впровадження кредитно-модульної системи організації навчання на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології УМСА | Полянська, В.П. |
2020 | Деякі загальні підходи до покращення роботи з учнями | Ткаченко, О.В.; Соколенко, В.М. |
2015 | Дидактичні аспекти організації самостійної роботи студентів педагогічного університету в умовах реформування вищої школи | Кравченко, І.В.; Удовиченко, Н.В. |
2022 | Дидактичні умови застосування технологій змішаного навчання на уроках математики | Каун, В.В. |
2023 | Дистанційна та змішана форма навчання проєктуванню на уроках «Технології» | Дебре, О.С. |
2021 | Диференціація навчання на уроках біології в 7 класі | Пархомчук, І.О.; Грицай, Н.Б. |
2010 | Діалогічні завдання в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії | Романко, І. |
2024 | До питання про навчання грі на музичному інструменті (бандурі) в умовах воєнного часу | Філіпова, О. |
2016 | Досвід застосування методів інтерактивного навчання при викладанні клінічної фармакології | Капустянська, А.А.; Моісєєва, Н.В.; Вахненко, А.В.; Островська, Г.Ю.; Власова, О.В. |
2013 | Досвід і знання у антропокультурному бутті людини | Кравченко, П.А. |
2014 | Дослідження розвитку спеціальної компетентності магістрів військово-соціального управління | Олійник, Л.В. |
2020 | Драматична творчість як засіб навчання майбутніх учителів початкових класів створювати дидактичну ігрову реальність | Лещенко, М.; Хімчук, Л. |
2019 | Евристичні та творчі методи проектування у процесі вивчення основ проектування і моделювання | Нагорна, Н.О. |
2019 | Екранізація на уроці: проблеми інтерпретації | Лисенко, Л.І. |
2011 | Експериментальна перевірка ефективності англомовної компетенції в діалогічному мовленні студентів-митників | Метьолкіна, О.М. |
2024 | Емоційна стабільність учнів як показник успішного використання методів Макаренка у навчальному процесі | Дяченко-Богун, М.М.; Гомля, Л.М. |
2022 | Етична компетентність-базова складова професійності педагога | Кучай, Т.П.; Кучай, О.В.; Рокосовик, Н.В.; Зорочкіна, Т.С. |
2008 | Ефективність використання ігрових методів навчання на уроках хімії | Муратова, К.В. |
2024 | Ефективність використання інтерактивних методів навчання в педагогічній практиці | Мальченко, В. |
Відображення результатів від 1 до 80 із 354
|