DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(64) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5583
|
Назва: | Вітчизняні та зарубіжні теорії інтенсивного навчання дорослих |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | інтенсивне навчання теорія навчання навчання навчання дорослих технологія навчання |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто вітчизняні та зарубіжні теорії інтенсивного навчання дорослих: теорія поетапного формування розумових дій, асоціативно-рефлекторна теорія навчання, теорія змістовного узагальнення, біхевіористська теорія навчання (привчання), гештальт-теорія засвоєння та сугестопедія. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Вітчизняні та зарубіжні теорії інтенсивного навчання дорослих / В. Ю. Стрельніков // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 64. – С. 59–65. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5583 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(64)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|