DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2015(64) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5583

Назва: Вітчизняні та зарубіжні теорії інтенсивного навчання дорослих
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: інтенсивне навчання
теорія навчання
навчання
навчання дорослих
технологія навчання
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розглянуто вітчизняні та зарубіжні теорії інтенсивного навчання дорослих: теорія поетапного формування розумових дій, асоціативно-рефлекторна теорія навчання, теорія змістовного узагальнення, біхевіористська теорія навчання (привчання), гештальт-теорія засвоєння та сугестопедія.
Опис: Стрельніков В. Ю. Вітчизняні та зарубіжні теорії інтенсивного навчання дорослих / В. Ю. Стрельніков // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 64. – С. 59–65.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5583
Розташовується у зібраннях:2015(64)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
StrelnikovV.pdf229,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок