|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19299
|
Назва: | Етична компетентність-базова складова професійності педагога |
Автори: | Кучай, Т.П. Кучай, О.В. Рокосовик, Н.В. Зорочкіна, Т.С. |
Ключові слова: | педагог етична компетентність освіта студент навчання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається етична компетентність, як базова складова професійності педагога. Процес
формування етичної компетентності має бути системним та вимагає застосування цілісного механізму
професійного розвитку особистості студента під час навчання. Висвітлюються здатності вчителя, щодо
етичної компетентності, а також її компоненти.
Необхідною умовою формування етичної компетентності студентів є використання новітніх
педагогічних технологій та методів навчання в доповненні до традиційних. На сучасному етапі розвитку суспільства особливого значення набуває
формування етичної компетентності у соціальних педагогів, діяльність яких пов’язана з фаховою
поліфункціональністю, багатопредметністю, розгалуженістю емоційно-комунікативної сфери взаємодії
зі суб’єктами професійної діяльності, високим ступенем референтності у стосунках з ними, моральною
насиченістю змісту освіти тощо.
Слід зазначити, що етична компетентність як базова складова професійності педагога віддзеркалює його
духовність, моральність, внутрішню культуру, здатність приймати адекватні моральні рішення та діяти
відповідно до норм педагогічної етики. Саме це дозволяє педагогу визначити ставлення до своїх професійних
обов’язків і, передусім, до людей, з якими він контактує у процесі діяльності (Султанова, 2011). |
Опис: | Кучай Т. П., Кучай О. В., Рокосовик Н. В., Зорочкіна Т. С. Етична компетентність-базова складова професійності педагога // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 142-145. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19299 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|