DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2010(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/743

Назва: Діалогічні завдання в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії
Автори: Романко, І.
Ключові слова: діалог
спілкування
освітній процес
навчання
прийоми
суб'єкт
суб'єктні відносини
діалогічна взаємодія
Дата публікації: 2010
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано педагогічні можливості філологічних завдань у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів Великої Британії. На основі теоретичних положень виділено групу діалогічних завдань, в основі яких лежить особистісний досвід учнів з точки зору розвитку культури діалогічного мислення і діалогічного спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/743
Розташовується у зібраннях:2010(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Roman.pdf792,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок