DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(23) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17294

Назва: Jak uczy się student pedagogiki?
Автори: Karowicz, A.
Ключові слова: навчання
знання
дослідження
бакалаврат
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): W artykule przedstawiono wybrane fragmenty z badań empirycznych (2015) mających na celu przede wszystkim poznanie wiedzy studentów na temat sposobów uczenia się (przede wszystkim w zakresie wiedzy), a także najczęściej stosowanych przez nich sposobów uczenia się. Dla badacza interesujące było również to, kiedy najczęściej studenci się uczą – czy „na co dzień” z konieczności przygotowania się do zajęć, czy wówczas, gdy muszą przystąpić do egzaminu z danego przedmiotu? A może uczą się na zasadzie samodzielnego studiowania, czyli zdobywają i pogłębiają wiedzę na temat, który ich zainteresował/zaintrygował/zainspirował et cetera? W badaniach skoncentrowano się na kategorii wiedzy – wszak studiowanie tradycyjnie kojarzone jest z nabywaniem i poszerzaniem wiedzy z danej dyscypliny i subdyscyplin. Co na ten temat mają do powiedzenia studenci pedagogiki studiujący w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym, którzy jako pedagodzy będą zajmować się uczeniem uczenia się innych?
Опис: Karowicz A. Jak uczy się student pedagogiki? Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 23. С. 162-185.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17294
Розташовується у зібраннях:2021(23)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Karovych.pdf646,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок