DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24320

Назва: Внесок Г.С. Костюка в розвиток ідей диференціації навчання школярів
Автори: Харченко, А.С.
Гончарова, Н.О.
Ключові слова: диференціація навчання
індивідуальні особливості
навчання
розвиток
спеціальні здібності
інтерес
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено спробу аналізу наукового доробку Г.С. Костюка з проблеми диференціації навчання школярів. Розкрито такі психологічні засади диференціації навчання школярів: провідна роль навчання у розвитку учнів, урахування їх індивідуально-психологічних особливостей, поєднання навчання з працею.
Опис: Харченко А. С., Гончарова Н. О. Внесок Г. С. Костюка в розвиток ідей диференціації навчання школярів. The 6th International scientific and practical conference “Science and innovation of modern world” (February 23-25, 2023) Cognum Publishing House, London, United Kingdom. 2023. С. 490-493.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24320
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Внесок Г. С. Костюка.pdf120,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок