DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10918
|
Назва: | Генетика специфічного розладу навчання |
Автори: | Помогайбо, В.М. Березан, О.І. Петрушов, А.В. |
Ключові слова: | специфічний розлад навчання читання дислексія письмо дисграфія математика дискалькулія математичний талант кандидатні локуси та ґени навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Специфічний розлад навчання характеризуються стійкими і зростаючими труднощами в засвоєнні фундаментальних академічних навичок читання, письма та/або математики і не пов’язаний із іншими психічними або неврологічними захворюваннями. Він може бути складним і мульфакторним, маючи поліґенний та гетероґенний характер успадкування. Найкраще досліджені ґенетичні аспекти специфічної нездатності до читання. У ґеномі людини виявлено принаймні 9 кандидатних локусів та 14 кандидатних ґенів у них із різними рівнями достовірності. Ґенетичні дослідження специфічної нездатності до письма не проводяться, У сучасному технізованому та комп’ютеризованому світі все більше цінується здатність до математики, тому дослідників цікавить природа не нездатності до математики, а природа математичного таланту. Виявлено принаймні два ґени та один домен послідовностей, варіанти яких
пов’язані з математичними здібностями. Для розуміння ґенетичної природи специфічного розладу навчання необхідні подальші молекулярно-ґенетичні дослідження на достатньо великих вибірках. |
Опис: | Помогайбо В. М. Генетика специфічного розладу навчання / В. М. Помогайбо, О. І. Березан, А. В. Петрушов // Психологія і особистість. – 2018. – № 2 (14). – С. 197-207. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10918 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|