DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19265

Назва: Дидактичні умови застосування технологій змішаного навчання на уроках математики
Автори: Каун, В.В.
Ключові слова: технології навчання
змішане навчання
навчання
урок математики
моделі змішаного навчання
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано актуальність застосування технологій змішаного навчання на уроках математики. Проаналізовано моделі «Перевернутий клас», «Автономна група», «Особистісний вибір». На сьогоднішній день головною метою навчання в школі є не подача великої кількості знань, а вміння знаходити її самому та доцільно опрацьовувати. Головне завдання учителя – навчити дітей вільно користуватися інформаційними технологіями для саморозвитку. Перш за все модернізація освіти залежить від оснащення шкіл сучасними технологіями. Саме застосування інноваційних технологій відкрило нову форму організації освітнього процесу – змішане навчання. Змішаним навчанням можна вважати 30–80 % проведених онлайн уроків.
Опис: Каун В. В. Дидактичні умови застосування технологій змішаного навчання на уроках математики // Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика : зб. наук. пр. всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітнім Дням цивільної оборони та охорони праці. (Полтава, 28 квіт. 2022 р.) / під ред.: В. П. Титаренко, О. В. Кудря. Полтава : ПНПУ, 2022. С. 73-75.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19265
Розташовується у зібраннях:Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
28.pdf534,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок