DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(21) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16289
|
Название: | Драматична творчість як засіб навчання майбутніх учителів початкових класів створювати дидактичну ігрову реальність |
Авторы: | Лещенко, М. Хімчук, Л. |
Ключевые слова: | майбутні вчителі початкові класи навчання дидактична ігрова реальність драматична гра принципи уміння |
Issue Date: | 2020 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті актуалізовано проблему формування в майбутніх учителів початкових класів умінь використовувати ігри в навчальній діяльності. З’ясовано сутність поняття «драматична гра» як синонімічної категорії «драматична творчість». Обґрунтовано використання драматичної гри як засобу створення дидактичної ігрової реальності. Схарактеризовано види драматичної гри: пантомімічно-описове відтворення тексту, словесно-пантомімічне відтворення тексту, інсценізація літературних творів і придуманих учнями сюжетів, імпровізаційна драматизація. Визначено принципи, які мають бути покладені в основу навчання майбутніх учителів початкових класів створювати дидактичну ігрову реальність засобами драматичної гри, що сприяє розвитку когнітивних, креативних, комунікативних та колаборативних умінь. |
Описание: | Лещенко М. Драматична творчість як засіб навчання майбутніх учителів початкових класів створювати дидактичну ігрову реальність / М. Лещенко, Л. Хімчук // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 21. – С. 68-80. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16289 |
Appears in Collections: | 2020(21)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|