DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(21) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16289
|
Назва: | Драматична творчість як засіб навчання майбутніх учителів початкових класів створювати дидактичну ігрову реальність |
Автори: | Лещенко, М. Хімчук, Л. |
Ключові слова: | майбутні вчителі початкові класи навчання дидактична ігрова реальність драматична гра принципи уміння |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті актуалізовано проблему формування в майбутніх учителів початкових класів умінь використовувати ігри в навчальній діяльності. З’ясовано сутність поняття «драматична гра» як синонімічної категорії «драматична творчість». Обґрунтовано використання драматичної гри як засобу створення дидактичної ігрової реальності. Схарактеризовано види драматичної гри: пантомімічно-описове відтворення тексту, словесно-пантомімічне відтворення тексту, інсценізація літературних творів і придуманих учнями сюжетів, імпровізаційна драматизація. Визначено принципи, які мають бути покладені в основу навчання майбутніх учителів початкових класів створювати дидактичну ігрову реальність засобами драматичної гри, що сприяє розвитку когнітивних, креативних, комунікативних та колаборативних умінь. |
Опис: | Лещенко М. Драматична творчість як засіб навчання майбутніх учителів початкових класів створювати дидактичну ігрову реальність / М. Лещенко, Л. Хімчук // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 21. – С. 68-80. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16289 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(21)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|