DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2020(21) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16289

Название: Драматична творчість як засіб навчання майбутніх учителів початкових класів створювати дидактичну ігрову реальність
Авторы: Лещенко, М.
Хімчук, Л.
Ключевые слова: майбутні вчителі
початкові класи
навчання
дидактична ігрова реальність
драматична гра
принципи
уміння
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): У статті актуалізовано проблему формування в майбутніх учителів початкових класів умінь використовувати ігри в навчальній діяльності. З’ясовано сутність поняття «драматична гра» як синонімічної категорії «драматична творчість». Обґрунтовано використання драматичної гри як засобу створення дидактичної ігрової реальності. Схарактеризовано види драматичної гри: пантомімічно-описове відтворення тексту, словесно-пантомімічне відтворення тексту, інсценізація літературних творів і придуманих учнями сюжетів, імпровізаційна драматизація. Визначено принципи, які мають бути покладені в основу навчання майбутніх учителів початкових класів створювати дидактичну ігрову реальність засобами драматичної гри, що сприяє розвитку когнітивних, креативних, комунікативних та колаборативних умінь.
Описание: Лещенко М. Драматична творчість як засіб навчання майбутніх учителів початкових класів створювати дидактичну ігрову реальність / М. Лещенко, Л. Хімчук // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 21. – С. 68-80.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16289
Appears in Collections:2020(21)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Leshchenko.pdf520,92 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback