DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Каришинські читання >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7188
|
Название: | Гіпотеза у структурі дослідницького методу навчання |
Авторы: | Нізовцев, А.В. |
Ключевые слова: | гіпотеза навчання дослідницьке пізнання дослідницька гіпотеза |
Issue Date: | 2008 |
Краткий осмотр (реферат): | Структура дослідницького пізнання відображає взаємне розміщення й зв’язок складових елементів дослідження, етапів діяльності, черговості та внутрішньої завершеності. Побудова гіпотези у дослідницькому методі навчання є стимулом і водночас мотивом діяльності, що підтримує і обумовлює процес пізнання. Така діяльність можлива лише на підставі ретельного вивчення явищ, фактів, теоретичних положень та логічних мисленнєвих операцій (узагальнення, класифікації, конкретизації тощо). Думка, під час побудови гіпотези рухається від розміркувань, суджень, прогнозів та ідей пояснення об’єкту дослідження до відповідних уявлень, положень і висновків, обґрунтування наслідків, доведення вірогідності висунутого передбачення. |
Описание: | Нізовцев А. В. Гіпотеза у структурі дослідницького методу навчання / А. В. Нізовцев // Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі. XV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2008 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Ін-т інновац. технологій та змісту освіти, Ін-т педагогіки АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Астрая, 2008. – С. 355-358. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7188 |
Appears in Collections: | 15 Каришинські читання
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|