DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17388
|
Назва: | Актуалізація ідеї політехнізму: освітні виклики ХХІ століття |
Автори: | Семеновська, Л.А. Кікто, С.М. |
Ключові слова: | ідея політехнізму політехнізм міжпредметна діяльність політехнічна діяльність навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Винятково важливе значення щодо реалізації здобутків політехнізму в шкільній
освіті ХХІ ст. набуває кардинальна зміна цільових орієнтирів, змісту, форм і методів
навчально-виховної взаємодії, позиції учня в освітньому процесі, а саме перетворення
його на активного суб’єкта, що, у свою чергу, зумовлює перехід від «знаннєцентричної»
парадигми освіти до антропоцентричної практико орієнтованої підготовки молоді до
майбутньої трудової діяльності. Тож освіта школярів повинна бути спрямована на
усвідомлення особистістю тенденцій розвитку динамічного світу, на розуміння учнями
потреби сприймати новітні перетворення, змінюватися відповідно до них, на формування
в молоді інформативно-технологічної культури, інноваційного мислення, здатності
навчатися упродовж життя. |
Опис: | Семеновська Л. А., Кікто С. М. Актуалізація ідеї політехнізму:
освітні виклики ХХІ століття // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 148-151. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17388 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|