DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24383
|
Назва: | Дистанційна та змішана форма навчання проєктуванню на уроках «Технології» |
Автори: | Дебре, О.С. |
Ключові слова: | дистанційна форма навчання змішана форма навчання проектування технологічна освіта навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Навчання проєктуванню є надзвичайно важливою складовою сучасного освітнього процесу. Саме уроки з загальноосвітнього предмету «Технології» надають найбільш суттєві інструменти для реалізації відповідних методик проєктування.
Проєктування в дистанційній формі на уроках «Технології» можливе, хоча вимагає деяких додаткових зусиль від учителя та учнів, адже основна умова успішного проєктування у дистанційній формі – це віртуальна взаємодія між учителем та учнями з активним зворотним зв’язком, що не завжди є можливим за сучасних реалій. Для реалізації такої умови необхідно комбінувати різні підходи в навчанні. |
Опис: | Дебре О. С. Дистанційна та змішана форма навчання проєктуванню на уроках «Технології». Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 16 – 18 березня 2023 р.) / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. С. 202-204. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24383 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|