DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24383

Назва: Дистанційна та змішана форма навчання проєктуванню на уроках «Технології»
Автори: Дебре, О.С.
Ключові слова: дистанційна форма навчання
змішана форма навчання
проектування
технологічна освіта
навчання
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Навчання проєктуванню є надзвичайно важливою складовою сучасного освітнього процесу. Саме уроки з загальноосвітнього предмету «Технології» надають найбільш суттєві інструменти для реалізації відповідних методик проєктування. Проєктування в дистанційній формі на уроках «Технології» можливе, хоча вимагає деяких додаткових зусиль від учителя та учнів, адже основна умова успішного проєктування у дистанційній формі – це віртуальна взаємодія між учителем та учнями з активним зворотним зв’язком, що не завжди є можливим за сучасних реалій. Для реалізації такої умови необхідно комбінувати різні підходи в навчанні.
Опис: Дебре О. С. Дистанційна та змішана форма навчання проєктуванню на уроках «Технології». Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 16 – 18 березня 2023 р.) / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. С. 202-204.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24383
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Дистанційна та змішана форма навчання.pdf270,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок