DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13936

Назва: Аналіз основних дефініцій проблеми навчання дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Кобобел, А.Є.
Ключові слова: дитина
навчання
дитина з особливими потребами
дитина з особливими освітніми проблемами
сегрегація
інтеграція
інклюзія
інклюзивна освіта
інклюзивна школа
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Упродовж останнього десятиріччя у розвинених країнах світу активно впроваджуються процеси інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у загальний соціум. Саме тому, відбуваються докорінні зміни у законодавстві, які передбачають забезпечення якісної освіти для всіх дітей без виключення. Прагнучи увійти до спільноти європейських країн, Україна визнала принципи розвитку інклюзивної освіти, які закріплені низкою міжнародних правових актів, а саме: Декларацією ООН про права розумово відсталих (1971), Декларацією про права інвалідів (1975), Конвенцією ООН «Про права дитини» (1989), Саламанською декларацією «Школа для всіх», які містять заклик до урядів усіх країн затвердити на законодавчому рівні принцип інклюзивної освіти та приймати до загальноосвітніх шкіл усіх дітей (1994). В Україні також затверджено низку нормативних документів, які визначають порядок запровадження інклюзивної освіти, зокрема: наказ Міністерства освіти і науки України від 11.09.09 № 855 «Про затвердження Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на 2009 – 2012 роки»;
Опис: Кобобел А. Аналіз основних дефініцій проблеми навчання дітей з особливими освітніми потребами / А. Кобобел // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 78-80.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13936
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
34.pdf297,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок