DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Мирошник, О.Г.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 54 із 54
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Psychosocial Implications of the COVID-19 Pandemic on the Employees of the Automotive Industry in GermanyTitov, I.; Sedykh, K.; Myroshnyk, O.; Giacomuzzi, S.; Ertl, M.; Rabe, M.; Тітов, І.Г.; Седих, К.В.; Тітова, Т.Є.; Мирошник, О.Г.
2022SANOGENIC POTENTIAL OF UNIVERSITYSTUDENTS’ REFLEXIVE PROCESSES IN SITUATION OF STRESSMyroshnyk, O.; Titov, I.; Titova, T.; Мирошник, О.Г.; Тітов, І.Г.; Тітова, Т.Є.
2022Sanogenic Reflection And Coping Behavior Of University StudentsMyroshnyk, O.; Titov, I.; Titova, T.; Teslenko, M.; Мирошник, О.Г.; Тітов, І.Г.; Тітова, Т.Є.; Тесленко, М.М.
2021Внутрішньогруповий конфлікт у студентських групах з різною композицією за ознакою статіМирошник, О.Г.
2007Гендерні аспекти міжособистісного ставлення до співрозмовника у спілкуванніМирошник, О.Г.; Мирошниченко, А.В.
2015Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителяМирошник, О.Г.
2017До проблеми генезису рефлексіїМирошник, О.Г.
2023Емоційний інтелект та гендерна поведінка студентівМирошник, О.Г.
2024Емоційний інтелект та локус контролю здобувачів вищої освітиМирошник, О.Г.; Вишовська, О.С.
2017Емпіричне дослідження рефлексії та професійно-значущих властивостей особистості педагогаМирошник, О.Г.
2007Загальна психологія: методичні рекомендації до вивчення курсу за кредитно-модульною системою ( частина І)Мирошник, О.Г.
2024Колективні травми як предмет соціально-психологічного аналізуМирошник, О.Г.
2021Конфлікти у студентських групах з різною композицією за ознаками статіМирошник, О.Г.
2023Концептуальні підходи до вивчення соціально-психологічних чинників упередженняМирошник, О.Г.
2016Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженняхМирошник, О.Г.
2023Копінг-стратегії як вияв стресостійкості підлітків із різним рівнем тривожностіМирошник, О.Г.
2023Локус контролю та рефлексивністьМирошник, О.Г.
2012Методичні рекомендації до виконання самостійної і індивідуальної роботи з навчальної дисципліни " Соціальна психологія" для студентів зі спеціальності 6.030201 " Психологія" стаціонарного віділенняМирошник, О.Г.
2020Можливості використання позитивної транскультурної психотерапії Н. Пезешкіана для розвитку адаптаційного потенціалу та психологічного здоров’я студентів під час навчання у вишіТітова, Т.Є.; Тітов, І.Г.; Мирошник, О.Г.
2018Наукові студії із вікової та практичної психологіїШевчук, В.В.; Клименко, Ю.О.; Коваленко, О.Г.; Калюжна, Ю.І.; Яновська, Т.А.; Тітов, І.Г.; Моргун, В.Ф.; Перетятько, Л.Г.; Тесленко, М.М.; Харченко, А.С.; Гончарова, Н.О.; Мирошник, О.Г.; Мельничук, М.М.; Кравченко, О.Д.; Крикля, К.П.; Рева, М.М.; Юдіна, Н.О.; Чайкіна, Н.О.; Мишко, Н.М.; Седих, К.В.
2017Онтологічні аспекти рефлексивності особистості вчителя у професійній діяльностіМирошник, О.Г.
2021Онтологічні виміри професійної рефлексії вчителя у педагогічній взаємодіїМирошник, О.Г.
2023Основні наукові підходи до розуміння агресивності у юнацькому віціКостенко, Я.І.; Мирошник, О.Г.
2018Патерни рефлексивних процесів у професійній діяльності вчителяМирошник, О.Г.
2012Педагогічна майстерність у вимірах суб'єктного підходу до професійної діяльності вчителяМирошник, О.Г.; Тарасевич, Н.М.
2012Педагогічна майстерність: теорія і практика професійного становлення майбутнього вчителяМирошник, О.Г.; Тарасевич, Н.М.
2011Педагогічна рефлексія як чинник вияву творчого потенціалу особистості вчителяМирошник, О.Г.
2024Предиктори групової динамики фокус-групиМирошник, О.Г.
2010Професійна рефлексія педагогаМирошник, О.Г.
2015Професійно-педагогічна рефлексія у вимірах основних сфер професійної активності вчителяМирошник, О.Г.
2008Психодіагностика особистості підліткаГубіна, Т.І.; Заіка, В.М.; Калюжна, Ю.І.; Коваленко, О.Г.; Кравченко, О.Д.; Мирошник, О.Г.; Моргун, В.Ф.; Москаленко, Л.С.; Перетятько, Л.Г.; Тищенко, Н.М.; Тітов, І.Г.; Тітова, Т.Є.; Харченко, А.С.; Чайкіна, Н.О.; Юдіна, Н.О.
2020Психологічні особливості лідерської поведінки студенської молоді з різним рівнем самооцінкиМирошник, О.Г.
2021Психологічні особливості саморегуляції юнаків з різним рівнем схильності до віктимної поведінкиМирошник, О.Г.
2012Психологічні чинники конфліктної поведінки особистостіМирошник, О.Г.
2012Психологія "Найбільшої людської роскоші"Мирошник, О.Г.
2018Психологія розвитку особистості у підлітковому та ранньому юнацькому віціГончарова, Н.О.; Горбенко, Ю.Л.; Калюжна, Ю.І.; Лавріненко, В.А.; Мельничук, М.М.; Мирошник, О.Г.; Мишко, Н.М.; Моргун, В.Ф.; Перетятько, Л.Г.; Рева, М.М.; Седих, К.В.; Тесленко, М.М.; Тітов, І.Г.; Тітова, Т.Є.; Харченко, А.С.; Чайкіна, Н.О.; Яновська, Т.А.
2024Психологія розвитку та життєстійкості особистостіБеседа, П.С.; Гончарова, Н.О.; Гриньова, М.В.; Ільченко, Р.М.; Калюжна, Ю.І.; Кононова, М.М.; Кравченко, О.Д.; Кучма, Т.В.; Лавріненко, В.А.; Мельничук, М.М.; Мирошник, О.Г.; Мошинська, А.В.; Перетятько, Л.Г.; Тесленко, М.М.; Харченко, А.С.; Чайкіна, Н.О.; Юдіна, Н.О.; Яланська, С.П.; Яновська, Т.А.
2020Регуляторно-особистісні властивості підлітка з рефлексивним когнітивним стилемМирошник, О.Г.
2020Рефлексивна позиція та професійна самосвідомість вчителяМирошник, О.Г.
2020Рефлексивність та регуляторний потенціал особистостіМирошник, О.Г.
2019Рефлексія та професійний простір життєдіяльності вчителяМирошник, О.Г.
2022Рефлексія та регуляція поведінки в ситуації стресуМирошник, О.Г.
2018Розвиток рефлексивних процесів майбутнього вчителя при вивченні курсу «Основи педагогічної майстерності»: досвід ПНПУ імені В. Г. КороленкаМирошник, О.Г.
2018Розвиток рефлексивних процесів майбутнього вчителя у процесі вивчення курсу "Основи педагогічної майстерності": досвід ПНПУ імені В. Г. КороленкаМирошник, О.Г.
2020Саногенна рефлексія в умовах пандеміїМирошник, О.Г.
2020Синергетичний підхід до психологічних процесів у системах різного рівня організаціїМирошник, О.Г.; Чайкіна, Н.О.; Яновська, Т.А.; Тітов, І.Г.; Калюжна, Ю.І.; Перетятько, Л.Г.; Юдіна, Н.О.; Тесленко, М.М.; Клименко, Ю.О.; Харченко, А.С.; Седих, К.В.; Мишко, Н.М.; Єріна, В.В.; Шевчук, В.В.; Мельничук, М.М.; Лавріненко, В.А.; Кравченко, О.Д.; Гончарова, Н.О.
2007Соціальна психологіяМирошник, О.Г.
2023Соціальні уявлення та психологія масової поведінкиМирошник, О.Г.
2016Соціально-діяльний підхід до розробки моделі професійної рефлексії (на прикладі професії вчителя)Мирошник, О.Г.
2023Соціально-психологічні чинники упередженостіМирошник, О.Г.
2021Статевий диморфізм та внутрішньогрупова конфліктість у навчальних групахМирошник, О.Г.
2020Структура рефлексивних процесів у вчителів з різною професійною ідентичністюМирошник, О.Г.
2007Творча ініціатива вчителя у розв'язанні педагогічних задачМирошник, О.Г.
2014Шляхи розвитку рефлексивності у професійній підготовці педагогаМирошник, О.Г.
Відображення результатів від 1 до 54 із 54

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок