DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10443

Назва: Розвиток рефлексивних процесів майбутнього вчителя при вивченні курсу «Основи педагогічної майстерності»: досвід ПНПУ імені В. Г. Короленка
Автори: Мирошник, О.Г.
Ключові слова: рефлексивні процеси
професійна рефлексія вчителя
педагогічна майстерність
засоби розвитку професійної рефлексії вчителя
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті надано аналіз психологічної природи професійної рефлексії вчителя та інструментів її розвитку в системі професійної підготовки. Розглянуто можливості курсу «Основи педагогічної майстерності» в розвитку рефлексивних процесів, що забезпечують суб’єктну спрямованість професіоналізації майбутнього вчителя, проаналізовано досвід його організації у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка.
Опис: Мирошник О. Г. Розвиток рефлексивних процесів майбутнього вчителя при вивченні курсу «Основи педагогічної майстерності»: досвід ПНПУ імені В. Г. Короленка / О. Г. Мирошник // Психологія і особистість. – 2018. – № 2 (14). – С. 23-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10443
Розташовується у зібраннях:2018(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Myroshnyk.pdf396,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок