DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5550
|
Назва: | Соціально-діяльний підхід до розробки моделі професійної рефлексії (на прикладі професії вчителя) |
Автори: | Мирошник, О.Г. |
Ключові слова: | особистісна рефлексія професійна рефлексія модель професійної рефлексії вчителя соціально-діяльнісний підхід рефлепрактика |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовується необхідність онтологічного аналізу професійної рефлексії. На засадах соціально-діяльнісного підходу розглядається модель професійної рефлексії вчителя, аналізуються її феноменологічні та функціональні аспекти у системі організації педагогічної дії як взаємодії з учнем. |
Опис: | Мирошник О. Г. Соціально-діяльний підхід до розробки моделі професійної рефлексії (на прикладі професії вчителя) / О. Г. Мирошник // Психологія і особистість. – 2016. – № 1 (9). – С. 196–206. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5550 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|