DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5550

Назва: Соціально-діяльний підхід до розробки моделі професійної рефлексії (на прикладі професії вчителя)
Автори: Мирошник, О.Г.
Ключові слова: особистісна рефлексія
професійна рефлексія
модель професійної рефлексії вчителя
соціально-діяльнісний підхід
рефлепрактика
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується необхідність онтологічного аналізу професійної рефлексії. На засадах соціально-діяльнісного підходу розглядається модель професійної рефлексії вчителя, аналізуються її феноменологічні та функціональні аспекти у системі організації педагогічної дії як взаємодії з учнем.
Опис: Мирошник О. Г. Соціально-діяльний підхід до розробки моделі професійної рефлексії (на прикладі професії вчителя) / О. Г. Мирошник // Психологія і особистість. – 2016. – № 1 (9). – С. 196–206.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5550
Розташовується у зібраннях:2016(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Myroschnyk.pdf418,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок