DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4534

Название: Професійно-педагогічна рефлексія у вимірах основних сфер професійної активності вчителя
Авторы: Мирошник, О.Г.
Ключевые слова: рефлексія
професійно педагогічна рефлексія
метадіяльність
соціально-психологічна рефлексія
ціннісне ставлення
суб'єктність
самосвідомість
Issue Date: 2015
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): У статті подано аналіз інструментальних та онтологічних характеристик рефлексії вчителя як психічного процесу, що виявляється у таких сферах професійної активності як діяльність, спілкування та самосвідомість. Обгрунтовано роль педагогічної рефлексії у побудові інноваційних структурно-морфологічних складових професійно-педагогічної діяльності, орієнтованих на цілісне та повне врахування суб 'єктності учнів. Розкрито моніторингові та генеративні функції рефлексивних процесів у розвитку професійної самосвідомості вчителя.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4534
Appears in Collections:2015(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Miroschnik.pdf128,33 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback