|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26470
|
Назва: | Емоційний інтелект та локус контролю здобувачів вищої освіти |
Автори: | Мирошник, О.Г. Вишовська, О.С. |
Ключові слова: | здобувач вищої освіти емоційний інтелект тип локусу контролю особистості студентів |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Емоційний інтелект передбачає розуміння себе та інших у
соціальному контексті, що дозволяє виявляти нюанси в емоційних
реакціях і використовувати ці знання, для побудови конструктивної
міжособистісної взаємодії. Емоційний інтелект є важливим елементом
soft та hard skills необхідним для соціалізації, психологічного здоров’я,
ефективного лідерства та командної роботи. Численними
дослідженнями встановлено (Г. Гарднера, П. Селовея, Дж. Мейєр,
Д. Карузо, Д. Гоулмана, Р. Бар-Он, К. Петридіса, Е. Фернхема,
І. Андреєвої, Е. Носенко, Д. Люсіна, В. Поплужного та ін.), що люди, які
мають високий емоційний інтелект, можуть розуміти власні почуття та
емоції інших, а також спілкуватися з іншими, налагоджувати кращі
стосунки, досягати більшого прогресу в професійної сфері та
самодіяльності. |
Опис: | Мирошник О. Г., Вишовська О. С. Емоційний інтелект та локус контролю
здобувачів вищої освіти // Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. форуму (20-22 листопада 2024 р., м. Полтава). Полтава, 2024. С. 150-153. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26470 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і соціальна робота у ХХІ столітті (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|