DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6539

Назва: Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях
Автори: Мирошник, О.Г.
Ключові слова: педагогічні дослідження
педагогічна рефлексія
професійна рефлексія вчителя
інтелектуальна рефлексія
особистісна рефлексія
децентрація
когнитивно-дослідницький підхід
рефлексивно-інноваційний підхід
соціально-діяльнісний підхід
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано концепції професійної рефлексії вчителя в рамках когнитивно-дослідницького, рефлексивно-інноваційного та соціально-діяльнісного наукових підходах.
Опис: Мирошник О. Г. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях / О. Г. Мирошник // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 189–199.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6539
Розташовується у зібраннях:2016(2ч1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Myroschnyk.pdf406,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок