DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6539
|
Назва: | Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях |
Автори: | Мирошник, О.Г. |
Ключові слова: | педагогічні дослідження педагогічна рефлексія професійна рефлексія вчителя інтелектуальна рефлексія особистісна рефлексія децентрація когнитивно-дослідницький підхід рефлексивно-інноваційний підхід соціально-діяльнісний підхід |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано концепції професійної рефлексії вчителя в рамках когнитивно-дослідницького, рефлексивно-інноваційного та соціально-діяльнісного наукових підходах. |
Опис: | Мирошник О. Г. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях / О. Г. Мирошник // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 189–199. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6539 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(2ч1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|