DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6539
|
Название: | Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях |
Авторы: | Мирошник, О.Г. |
Ключевые слова: | педагогічні дослідження педагогічна рефлексія професійна рефлексія вчителя інтелектуальна рефлексія особистісна рефлексія децентрація когнитивно-дослідницький підхід рефлексивно-інноваційний підхід соціально-діяльнісний підхід |
Issue Date: | 2016 |
Издатель: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Краткий осмотр (реферат): | У статті проаналізовано концепції професійної рефлексії вчителя в рамках когнитивно-дослідницького, рефлексивно-інноваційного та соціально-діяльнісного наукових підходах. |
Описание: | Мирошник О. Г. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях / О. Г. Мирошник // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 189–199. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6539 |
Appears in Collections: | 2016(2ч1)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|