DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2014(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2468
|
Назва: | Шляхи розвитку рефлексивності у професійній підготовці педагога |
Автори: | Мирошник, О.Г. |
Ключові слова: | рефлексія рефлексивність рефлексивна позиція вчителя рефлепрактика рефлексивний тренінг |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статт і наведено резул ьтати аналізу структурно-функціопальних аспектів рефлексії педагога, обґрунтовано програма розвитку рефлексивних процесів вчителя за допомогою технік рефлепрактики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2468 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|