DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2014(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2468

Назва: Шляхи розвитку рефлексивності у професійній підготовці педагога
Автори: Мирошник, О.Г.
Ключові слова: рефлексія
рефлексивність
рефлексивна позиція вчителя
рефлепрактика
рефлексивний тренінг
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статт і наведено резул ьтати аналізу структурно-функціопальних аспектів рефлексії педагога, обґрунтовано програма розвитку рефлексивних процесів вчителя за допомогою технік рефлепрактики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2468
Розташовується у зібраннях:2014(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Myroshnyk.pdf124,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок