DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9914

Назва: Патерни рефлексивних процесів у професійній діяльності вчителя
Автори: Мирошник, О.Г.
Ключові слова: вчитель
рефлексія
рефлексивний патерн
професійна самосвідомість вчителя
конфліктний особистісний смисл
професійна діяльність
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статі надано теоретичне обґрунтування явища рефлексивних патернів як комплексу метакогнітивних та метарегуляційних процесів. Проаналізовано психологічний склад патернів рефлексивних процесів вчителя. Запропоновано модель рефлексивних патернів вчителя у професійної діяльності залежно від розвитку його професійної самосвідомості. Мета дослідження полягала в теоретичному обґрунтуванні явища патернів рефлексивних процесів вчителя та розробки їх моделей залежно від розвитку його професійної самосвідомості.
Опис: Мирошник О. Г. Патерни рефлексивних процесів у професійній діяльності вчителя / О. Г. Мирошник // Психологія і особистість. – 2018. – № 1 (13). – С. 149-160.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9914
Розташовується у зібраннях:2018(1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13.pdf374,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок