DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9914
|
Назва: | Патерни рефлексивних процесів у професійній діяльності вчителя |
Автори: | Мирошник, О.Г. |
Ключові слова: | вчитель рефлексія рефлексивний патерн професійна самосвідомість вчителя конфліктний особистісний смисл професійна діяльність |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статі надано теоретичне обґрунтування явища рефлексивних патернів як комплексу метакогнітивних та метарегуляційних
процесів. Проаналізовано психологічний склад патернів рефлексивних процесів вчителя. Запропоновано модель рефлексивних патернів вчителя у професійної діяльності залежно від розвитку його професійної самосвідомості. Мета дослідження полягала в теоретичному обґрунтуванні
явища патернів рефлексивних процесів вчителя та розробки їх моделей залежно від розвитку його професійної самосвідомості. |
Опис: | Мирошник О. Г. Патерни рефлексивних процесів у професійній діяльності вчителя / О. Г. Мирошник // Психологія і особистість. – 2018. – № 1 (13). – С. 149-160. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9914 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|