DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15093

Назва: Рефлексивна позиція та професійна самосвідомість вчителя
Автори: Мирошник, О.Г.
Ключові слова: вчитель
професійна підготовка
самосвідомість
професійна рефлексія вчителя
типи рангів рефлексивних позицій вчителя
рефлексивні позиції
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Професійна рефлексія педагога визнається представниками психологопедагогічної науки як процес, стан, професійна-значуща властивість та акмеологічний механізм особистості вчителя. Мета дослідження полягала у розгляді зв’язку між рефлексивною позицією та професійною самосвідомістю вчителя. Онтологічний аналіз професійної рефлексії вчителя, як необхідної умови його спів-буття з учнем, дозволяє визначити її головну функцію, що полягає у рефлексивному управлінні діяльністю учня в освітньому процесі. Рефлексивне управління це управління, що забезпечує передачу вчителем основ для саморегуляції учнем учбовою діяльністю. Іншими словами, це управління, що спрямоване не стільки на копіювання або наслідування учнями дій вчителя, скільки на самостійне відкриття ними способів, прийомів вирішення проблемних ситуацій у навчальному процесі.
Опис: Мирошник О. Г. Рефлексивна позиція та професійна самосвідомість вчителя / О. Г. Мирошник // Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи : збірник наук. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (27-28 квітня 2020 р., м. Полтава). - Полтава, 2020. – C. 101-104.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15093
Розташовується у зібраннях:Психологічні координати розвитку особистості : реалії і перспективи (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
30.pdf185,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок