DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10556

Назва: Розвиток рефлексивних процесів майбутнього вчителя у процесі вивчення курсу "Основи педагогічної майстерності": досвід ПНПУ імені В. Г. Короленка
Автори: Мирошник, О.Г.
Ключові слова: майбутній вчитель
курс "Основи педагогічної майстерності"
рефлексивні процеси
рефлексія
освітній процес
професійна рефлексія майбутнього вчителя
професійна діяльність вчителя
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): В основі будь якої педагогічної взаємодії перебувають особливості ставлення вчителя до учня. Тобто, відносини «вчитель-учні» є онтологічною ознакою професійної діяльності педагога та психологічною основою його співбуття з учнями. Розуміння співбуттєвої природи педагогічної діяльності дозволило нам розглядати професійну рефлексію вчителя як системну професійну властивість особистості, яка забезпечує усвідомлення та регуляцію вчителем складових професійної діяльності, що здійснюється з урахуванням вимог співбуття з учнями. Онтологічно професійна рефлексія уявляє собою патерни рефлексивних процесів, що дозволяють одночасно створювати, системно інтегрувати в свідомості вчителя ментальні презентації предметної основи професійної діяльності, відображати соціальнопсихологічні особливості педагогічного спілкування, виявляти складові професійної самосвідомості та професійної ідентичності особистості, здійснювати аналіз власної поведінки у вимірах моральних норм та особистісної моральності.
Опис: Мирошник О. Г. Розвиток рефлексивних процесів майбутнього вчителя у процесі вивчення курсу "Основи педагогічної майстерності": досвід ПНПУ імені В. Г. Короленка / О. Г. Мирошник // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 77-79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10556
Розташовується у зібраннях:Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
32.pdf174,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок