DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8048
|
Назва: | Емпіричне дослідження рефлексії та професійно-значущих властивостей особистості педагога |
Автори: | Мирошник, О.Г. |
Ключові слова: | рефлексивні процеси особистісна рефлексія соціальна рефлексія професійна рефлексія вчителя поліпроцесуальний підхід професійно-значущі властивості особистості педагога |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті надано аналіз результатів емпіричного дослідження соціальної та особистісних форм рефлексії педагога, що виявляються в регуляції таких сфер його активності як професійна свідомість, сприймання та розуміння психологічних особливостей учнів, здійснення педагогічної взаємодії. |
Опис: | Мирошник О. Г. Емпіричне дослідження рефлексії та професійно-значущих властивостей особистості педагога / О. Г. Мирошник // Психологія і особистість. – 2017. – № 2 (12). – С. 280–291. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8048 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|