DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2017(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8048

Назва: Емпіричне дослідження рефлексії та професійно-значущих властивостей особистості педагога
Автори: Мирошник, О.Г.
Ключові слова: рефлексивні процеси
особистісна рефлексія
соціальна рефлексія
професійна рефлексія вчителя
поліпроцесуальний підхід
професійно-значущі властивості особистості педагога
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті надано аналіз результатів емпіричного дослідження соціальної та особистісних форм рефлексії педагога, що виявляються в регуляції таких сфер його активності як професійна свідомість, сприймання та розуміння психологічних особливостей учнів, здійснення педагогічної взаємодії.
Опис: Мирошник О. Г. Емпіричне дослідження рефлексії та професійно-значущих властивостей особистості педагога / О. Г. Мирошник // Психологія і особистість. – 2017. – № 2 (12). – С. 280–291.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8048
Розташовується у зібраннях:2017(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Miroschnik.pdf386,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок