DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16808
|
Назва: | Онтологічні виміри професійної рефлексії вчителя у педагогічній взаємодії |
Автори: | Мирошник, О.Г. |
Ключові слова: | професійна рефлексія вчитель педагогічна взаємодія |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Метою статті є обґрунтування психологічної сутності професійної рефлексії вчителя у взаємодії з учнями. З огляду на це у статі проаналізовано основні підходи до вивчення професійної рефлексії педагога, які засновані на гносеологічній парадигмі, та запропоновано модель рефлексії вчителя, що враховує її онтологічні особливості у взаємодії з учнями. |
Опис: | Мирошник О. Г. Онтологічні виміри професійної рефлексії вчителя у педагогічній взаємодії / О. Г. Мирошник // Науковий вiсник Херсонського державного унiверситету. - Випуск 1, 2021. - С. 96-102. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16808 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|