DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16808

Назва: Онтологічні виміри професійної рефлексії вчителя у педагогічній взаємодії
Автори: Мирошник, О.Г.
Ключові слова: професійна рефлексія
вчитель
педагогічна взаємодія
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Метою статті є обґрунтування психологічної сутності професійної рефлексії вчителя у взаємодії з учнями. З огляду на це у статі проаналізовано основні підходи до вивчення професійної рефлексії педагога, які засновані на гносеологічній парадигмі, та запропоновано модель рефлексії вчителя, що враховує її онтологічні особливості у взаємодії з учнями.
Опис: Мирошник О. Г. Онтологічні виміри професійної рефлексії вчителя у педагогічній взаємодії / О. Г. Мирошник // Науковий вiсник Херсонського державного унiверситету. - Випуск 1, 2021. - С. 96-102.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16808
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Мирошник О. Г. Онтологічні виміри.pdf517,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок