DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми змішане навчання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 60 із 60
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Contemporary blended learning backgrounds of teaching English for law enforcementLoputko, O.; Bohutskyi, V.; Romanov, I.
2020“FLIPPED-CLASSROOM” MODEL PERFORMING FOR E-LEARNING SPECIALISTS’ TRAININGGibalova, N.; Protsai, L.; Гібалова, Н.В.; Процай, Л.П.
2024Google classroom для змішаного навчання в закладах освіти: особливості та інструкціїКоренівська, В.Д.
2019Students’ cross-cultural communication as a key component in foreign language blended learning withing EuropeByndas, O.; Біндас, О.
2024Актуальність використання опорних схем для самостійної роботи учнів під час дистанційного або змішаного навчанняТкач, О.М.
2021Веб-квест як засіб підготовки майбутніх учителів фізичної культури до умов змішаного навчанняДаниско, О.В.; Корносенко, О.К.; Бондаренко, В.В.
2023Вербальна та невербальна комунікація в умовах змішаного навчання майбутніх учителів початкових класіПроцай, Л.П.; Федій, Ю.
2024Виклики та перспективи змішаного навчання в географіїКулаков, А.М.
2018Використання інноваційного потенціалу моделі «перевернутий клас» у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняДаниско, О.В.
2024Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах змішаного та дистанційного навчанняКасян, Я.
2023Використання онлайн-дошки під час змішаних занятьАкулов, С.Ф.
2019Використання систем дистанційного та змішаного навчання під час вивчення алгебри та початків аналізу в профільній старшій школіКравченко, В.Г.
2022Візуалізація самостійної роботи студентів-юристів в умовах змішаного навчанняСокіл, А.А.
2022Дидактичний потенціал формувального оцінювання як інструменту професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняДаниско, О.В.
2022Дидактичні умови застосування технологій змішаного навчання на уроках математикиКаун, В.В.
2025Дидактичні умови змішаного навчання майбутніх юристів у закладах фахової передвищої освітиСокіл, А.А.
2023Дистанційне майбутнє освітнього простору в контексті змішаного навчанняПавлюченко, І.
2024Дистанційне навчання як вид освітніх послуг у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школиПолюшко, Л.
2021Діяльнісний підхід у процесі реалізації змішаного навчання майбутніх юристівСокіл, А.
2018Змішане навчання - тренд сучасної вищої освітиПроцай, Л.П.
2023Змішане навчання у викладанні англійської мови для студентів філологічних спеціальностейМельник, А.І.
2023Інноваційна та проєктна діяльність освіти України в умовах воєнного стануСажієнко, А.
2021Інноваційні технології навчання особового складу у військових колективахСтрельніков, В.Ю.
2020Інструменти оцінювання в контексті інформатизації вищої освітиДаниско, О.Д.
2024Компенсація освітніх втрат у педагогічних закладах вищої освіти: виклики і перспективи в умовах невизначеностіАлєксєєва, С.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Шкура, Т.В.; Рокотянська, В.О.; Гомля, Л.М.
2022Комунікативний підхід у процесі реалізації змішаного навчання майбутніх юристів в коледжіСокіл, А.А.
2021Концептуалізація компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури та спорту в контексті змішаного навчанняПивовар, Н.М.; Хілінська, Т.В.; Ганчева, К.; Сілаєв, В.; Прилуцький, М.Д.; Баштовенко, О.А.; Вовк, А.В.; Синиця, С.В.; Синиця, Т.О.; Момот, О.О.; Свєртнєв, О.А.; Хижняк, О.О.; Даниско, О.В.; Звєкова, В.; Ярчук, Г.; Корносенко, О.К.; Бардінова, А.О.
2020Огляд типів змішаного навчання (blended learning) в сучасному освітньому просторі в межах класичного університетуКовінько, К.В.
2021Онлайн-тренінг як одна з ефективних форм змішаного навчання майбутніх юристів у закладах фахової передвищої освітиСокіл, А.А.
2021Організаційні форми (структури) змішаного навчання як потужні засоби впливу на формування правової компетентності у майбутніх менеджерів з управління закладом освіти в умовах магістратуриБардінова, А.О.
2023Організаційно-педагогічні умови використання веборієнтованих технологій на уроках інформатики у навчанні старшокласників закладів середньої освітиКаун, В.
2021Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у процесі змішаної освітньої взаємодіїДаниско, О.В.
2021Особливості викладання курсу «Біологічна хімія» в умовах змішанного навчанняСмольський, О.С.
2021Особливості дистанційного навчання в системі G SUITEБлизнюк, М.М.
2022Особливості реалізації змішаного навчання з застосуванням платформ Google Classroom i MoodleКаун, В.
2021Особливості сучасного уроку інформатики в умовах дистанційного та змішаного навчанняКосовець, О.П.; Бобрівник, Ю.С.
2020Педагогічні аспекти використання навчальної аналітики як інструменту моніторингу успішності та підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняДаниско, О.В.
2022Пошук можливих шляхів вирішення проблем освітнього процесу у медичних ВНЗ у реаліях воєнного часу в УкраїніЖукова, М.Ю.; Міщенко, І.В.; Коковська, О.В.; Ткаченко, О.В.
2023Пошуково-дослідницька робота студентів-юристів в умовах змішаного навчанняСокіл, А.А.; Кононец, Н.В.
2024Принцип мобільності у процесі реалізації змішаного навчання майбутніх юристів у коледжіСокіл, А.
2018Принципи організації навчальної взаємодії у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняДаниско, О.В.
2022Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання : теорія і практикаДаниско, О.В.
2019Психолого-педагогічні засади професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняДаниско, О.В.
2024Реалізація індивідуальної освітньої траєкторії майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти через сучасні форми організації навчанняЛебедик, Л.В.
2024Розвиток педагогічної майстерності майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчанняКулімова, Ю.Г.
2022Розвиток самостійної пізнавальної діяльності у процесі реалізації змішаного навчання майбутніх юристів у коледжіСокіл, А.
2020Роль мобільних технологій у навчанніПанченко, Н.В.
2021Семестровий контроль в системі змішаного навчанняШакотько, В.В.
2021Специфіка дистанційного та змішаного навчання іноземної мови за професійним спрямуванням у закладах вищої юридичної освітиПеребийніс, Ю.В.
2021Ставлення викладачів до впроваження змішаного навчання у процес професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури: емпіричний аналізДаниско, О.В.; Семеновська, Л.А.
2024Стратегії та моделі викладання освітніх компонентів ОПП «Громадське здоров'я»Тюпіна, Н.В.; Мехед, О.Б.
2022Сутність поняття «змішане навчання»Даниско, О.В.
2021Сутність феномену змішаного навчанняДаниско, О.В.
2021Сценарії використання мобільних технологій в освітіКозуб, В.Ю.; Мамон, О.В.
2021Удосконалення предметно-методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняДаниско, О.В.
2021Формування правової компетентності у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в умовах змішаного навчання на засадах компетентнісного підходуБардінова, А.О.
2022Характеристика SAMR-технології та рівнів її використання для покращення змішаного навчання у закладах вищої освітиДаниско, О.В.
2019Характеристика методів професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняДаниско, О.В.; Семеновська, Л.А.
2023Цифрова трансформація професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчанняКузьмінський, А.І.
2019Якість змішаного навчання як чинник підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культуриДаниско, О.В.
Відображення результатів від 1 до 60 із 60

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок