DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19292
|
Назва: | Дидактичний потенціал формувального оцінювання як інструменту професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання |
Автори: | Даниско, О.В. |
Ключові слова: | цифрова дидактика формувальне оцінювання змішане навчання професійна підготовка академічна самостійність вчитель фізичної культури |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито сутність та емпірично узагальнено дидактичний потенціал формувального оцінювання як
інструменту професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного
навчання. Наголошується, що формувальне оцінювання є інтерактивним та неформальним
оцінюванням рівня навчальних досягнень студентів за певними дескрипторами. Ключовими
характеристиками такого оцінювання є те, що воно орієнтоване на здобувача освіти, проводиться під
час навчального процесу, забезпечує зворотний зв’язок для діагностики, моніторингу і корегування
процесів викладання та учіння з метою досягнення студентами запланованих результатів навчання.
Метою використання формувального оцінювання у професійній освіті є формування наукової та
рефлексивної активності та самостійності здобувачів, попередження та усунення прогалин у засвоєнні
ними знань, умінь і навичок. Завдяки технологічності та ресусозбагаченості в змішаних курсах
формувальне оцінювання надає автоматизований та неупереджений зворотний зв’язок, необхідний
для покращення викладання і навчання, що дозволяє розглядати формувальне оцінювання як
невід’ємний складник змішаного навчання, що дозволяє забезпечити якісну професійну підготовку
майбутніх учителів. Визначено дидактичний потенціал формувального оцінювання у процесі
професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання:
конструктивний та автоматизований зворотній зв’язок (як для викладача, так і для здобувача освіти);
своєчасний і точний опис сильних і слабких позицій студента, а також пропозиції щодо подальшої
діяльність, що підтримує розвиток студента; диференціація та адаптація процесу навчання до потреб
здобувачів освіти, розвиток у них рефлексивно-оцінних навичок самоконтролю, самооцінювання та
взаємооцінювання; формування академічної самостійності, здатності до усвідомленого навчального
вибору та шляхів професійного вдосконалення; формування комунікативних компетенцій та навичок
міжособистісного спілкування. |
Опис: | Даниско О. В. Дидактичний потенціал формувального оцінювання
як інструменту професійної підготовки майбутніх учителів
фізичної культури в умовах змішаного навчання // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 106-112. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19292 |
Розташовується у зібраннях: | 2022(29)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|